تازه‌ترین عناوین

اگر تا به حال شنیده‌اید که خرید طلا در روز خاصی مثل 13 صفر خوب است یا نحس و دلیل این باور را نمی‌دانید، در ادامه این مطلب به شما توضیح می‌دهیم.
رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: تیم کشتی آزاد سایپا درخواست رسمی برای به تعویق افتادن مسابقات لیگ کشتی به دلیل همزمانی با مسابقات جهانی نداده، ضمن اینکه زمان هم برای تغییر و جابه‌جایی لیگ نداریم.
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نباید بعد از زدن یک گل عقب بایستد. چرا وقتی این توانایی را نزد بازیکنان تیم مان داریم مثل دقایق بعد از گل شمس آذر و جبران آن بازی نمی‌کنیم!
سیگار کشیدن عوارض و مضرات بسیار بدی برای انسان به همراه دارد و ترک آن می تواند به بهبود سلامت بدن کمک شایانی کند، البته بعد از ترک سیگار باید مراقبت هایی را به خوبی رعایت کنید.
سرمربی استقلال تاکید دارد بازی هفته دوم این تیم برابر ملوان در تهران برگزار شود و حتی شنیده‌ها حاکی از آن است که آبی‌ها به بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر هم راضی هستند.
یوسفی از راهکار های پیشگیری از بیماری آبله میمون سخن گفت و افزود: توصیه می‌شود که از تماس نزدیک با حیوان، انسان یا اشیایی که آلوده است پرهیز شود، همچنین اطرافیان افرادی که بیمار هستند بررسی شوند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورها و آزادراه های کشور از مسدود بودن محور کندوان تا پایان مردادماه خبر داد.
فشار چشم یا فشار داخل چشمی (IOP) یکی از عوامل کلیدی در سلامت چشم و به‌ویژه در بروز بیماری‌هایی مانند گلوکوم (آب‌سیاه) است. این فشار ناشی از تعادل میان تولید و تخلیه مایع داخل چشم (زلالیه) است.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین خبر داد:

موافقت با اعمال ۵٠ درصد مزد شغل کارگران شهرداری ها

وحید درگی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: موافقت کمیته طرح طبقه بندی کارگری استان با اعمال ۵٠ درصد مزد شغل کارگران در قالب فوق العاده بازارکار
سازمان آگهی های پرسون