تازه‌ترین عناوین

در شرایط حاضر نشانی از «وفاق ملی‌» نیست. لطف کنید حرمت نام‌ها را نگه دارید. این روزها وفاق ملی را تلاش برای «التیام برخی گسیختگی‌های درون نظام» بخوانید. همین و بس. البته شاید وفاق ملی در آینده از همین مسیر بگذرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۱۲۸کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد و گفت: ۲۳۴ خرده فروش مواد افیونی دستگیر و ۵۷۷ معتاد متجاهر جمع آوری و جهت بهبود وضعیت به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.
عباس عبدی نوشت: آگاهان امور می‌دانند که به علت عملکرد نواصولگرایان کشور قفل شده است و پس از آغاز اجرای برنامه هفتم خواهید دید که ماجرا به کلی شوخی بوده است. هیچ گونه منابع مادی برای اجرای این وعده‌های بزرگ ندارید. همه منابع از سال‌های گذشته پیش‌خور شده است. به همین علت است که ارائه برنامه به معنای مصطلح آن ممتنع است.

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به سفر وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی گفت که آمریکایی‌ها به شدت نگران گسترش جنگ به خارج از غزه و نیز منطقه هستند؛ چرا که می‌دانند در شرایط سیاسی فعلی در آمریکا، توان مدیریت جنگی دیگر را ندارند.

دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز – دوشنبه – نسبت به اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌تواند بر مذاکرات مربوط به صلح اوکراین تاثیر بگذارد، ابراز شک و تردید کرد اما گفت تحولات منطقه کورسک تاثیرگذار خواهد بود.

اعلام انتشار سریال نمایش خانگی «لالایی» با بازی داریوش فرضیایی و امیرمحمدمتقیان به قاب تصویر حکایت دارد که البته این بار کاراکتر «پورنگ» محور این مجموعه نیست.
در گذشته گرفتن پرینت خط همراه اول تنها به‌صورت حضوری ممکن بود، اما حالا روش‌های آنلاینی هم برای انجام این کار وجود دارد.
بیش از ۵۰ درصد از زنان ممکن است در طول زندگی خود ریزش موی قابل توجهی را تجربه کنند، این امر به ویژه در مورد زنان بالای ۴۰ سال که به تازگی بچه دار شده اند یا یائسه هستند صدق می کند پس دانستن راهی برای کنترل و جلوگیری از ادامه دار بودن ریزش موها، مسئله ی بسیار مهمی است که پیش از این بارها و بارها به آن پرداخته و بهترین راه حل ها را برایتان گفته ایم.
سازمان آگهی های پرسون