تازه‌ترین عناوین

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به مسئولان النصر اعلام کرده که با جدایی کاسترو مخالف است و به این ترتیب این سرمربی پرتغالی به کار خود ادامه خواهد داد.
تری گلیسیرید یکی از رایج‌ترین انواع چربی در بدن است که در مواد غذایی مثل کره وجود دارد. وقتی بدن به انرژی نیاز دارد، آن را از تری‌گلیسیرید تأمین می‌کند. بااین‌حال تری‌گلیسیرید اضافی می‌تواند احتمال بروز مشکلاتی مثل حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش دهد.
میزون کی ان (Maison KN) یکی از جدیدترین پروژه‌های تکمیل شده شرکت معماری نییا آرکیتکت (Nghia-Architect) است. این خانه در مرکز تاریخی شهر هانوی، ویتنام قرار دارد. نمای قرمز روشن با قسمت‌های توپر و خالی تصادفی، ویژگی است که این خانه را متمایز می‌کند.
امروزه همه افراد ساعت های زیادی را به کار با موبایل میپردازند اما از مضرات اینکار اطلاعی ندارند، جالب است بدانید عموم مردم تلفن همراه را اشتباه در دست میگیرند.
فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.
چند سالی است که قابلیتی به پیام‌رسان محبوب تلگرام به نام Bot یا ربات اضافه شده و کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کنند، امکانی که گرچه جذابیت‌هایی دارد اما توصیه می‌شود به دلیل مسائل امنیتی مانند حفظ اطلاعات شخصی، کاربران باید نسبت به عواقب احتمالی آن آگاه باشند.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
سازمان آگهی های پرسون