تازه‌ترین عناوین

رأی پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند هنوز اعلام نشده و تهدید دوباره فدراسیون فوتبال تحت امر مهدی تاچ از سوی محمدرضا زنوزی و گرفتار شدن آنها در گرداب، ماجرا را پیچیده‌تر کرده است.
دو مرد بدلیل گاز گرفتگی در غار ارتفاعات روستای "باقرآباد "منطقه "کُمشچه" اصفهان، جان خود را از دست دادند.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای پارالمپیکی‌ها پاداش یک میلیارد پاداش تشویقی در نظر گرفته‌ایم که این جدا از پاداش مدال‌آوری آنهاست.
تاثیر تلویزیون بر کودکان همواره یکی از موضوعاتی بوده است که در بین والدین، روانشناسان و پژوهشگران به شدت بحث شده است. تلویزیون به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای، با ارائه برنامه‌ها و فیلم‌های متنوع، قدرتی بی‌نظیر بر روی تمامی جوانان دارد. اما در عین حال، این وسیله نیز دارای تاثیرات خود روی رشد و توسعه کودکان است.
نتایج نظرسنجی جدید نشان می‌دهد دیدگاه‌های مطلوب نسبت به کامالا هریس در بین مردم آمریکا در آستانه برگزاری کنوانسیون ملی دموکرات‌ها افزایش یافته است.
روسیه در روزهای ورود ارتش خود به خاک اوکراین قرارداد اتحاد با جمهوری آذربایجان را امضا کرد. اگرچه دولت آذربایجان روابط خوبی با اوکراین و غرب دارد، اما برعکس ارمنستان، هرگز به پوتین پشت نکرده است.
رسانه‌های محلی تبریز نوشتند که دختر ۱۲ ساله‌ای به نام «دریا دلکش» پس از درمان دندانپزشکی تحت بیهوشی فوت کرده است. جهت دسترسی به جزئیات بیشتر این حادثه را پیگیری و با پدر دریا مصاحبه‌ای انجام شده است. پدر دریا می‌گوید که پزشک بیهوشی پس از اتمام کار به سرعت کلینیک را ترک کرده و دندانپزشک نیز پس از اقدامات لازم، آن‌ها را با منشی تنها گذاشته و آن لحظه هیچ پزشک متخصص دیگری در آنجا حضور نداشته است.
بازار طلای ایران در روز سیزدهم صفر با اقبال عجیب خریداران مواجه بود. خریداران می‌گفتند بنا بر روایاتی قدیمی، خرید طلا در سیزدهم صفر خوش‌یمن است و برخی معتقدند کسانی که حاجت و خواسته‎‌ای دارند می‌توانند با خرید طلا به آن برسند.
در شرایط حاضر نشانی از «وفاق ملی‌» نیست. لطف کنید حرمت نام‌ها را نگه دارید. این روزها وفاق ملی را تلاش برای «التیام برخی گسیختگی‌های درون نظام» بخوانید. همین و بس. البته شاید وفاق ملی در آینده از همین مسیر بگذرد.

سازمان آگهی های پرسون