تازه‌ترین عناوین

در پیام دکتر مهدی اخوان بهابادی خطاب به وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است: «رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به جنابعالی تبریک گفته و برای شما در سمت جدید موفقیت و توفیق خدمت آرزومندم.
والدین روزانه به فرزندانشان دروغ‌های زیادی می‌گویند و حتی به این مسئله توجهی نمی‌کنند. ممکن است ندانسته این دروغ‌ها را بگویند، اما دروغ‌ها هر چقدر که هم کوچک باشند می‌توانند به سادگی منتقل شوند و آسیب زننده باشند. در حقیقت تصور می‌کنند که، چون والدینشان دروغ گفته اند آن‌ها نیز می‌توانند دروغ بگویند.
وزیر امور خارجه هند در پیامی در صفحه اجتماعی ایکس به «سید عباس عراقچی» به دلیل کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس و انتخاب به عنوان وزیر امور خارجه ایران تبریک گفت.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار فردای تیمش برابر تراکتور گفت: برابر حریف بزرگی بازی داریم و باید بهترین نسخه خودمان را به نمایش بگذاریم. باید خوب بازی کنیم و این را باید در نظر بگیریم که هر نتیجه‌ای ممکن است در فوتبال رقم بخورد.

شیائومی با عرضه موفق نخستین خودروهای برقی و بازگشت به بازار جهانی تلفن هوشمند، در سه ماهه دوم، سریع‌ترین رشد درآمد را از سال ۲۰۲۱ تجربه کرد.

این روزها جسته و گریخته می‌شنویم که مسجدها از نمازگزاران خالی و برخی از آن‌ها تعطیل شده‌اند. من هم مثل بسیاری از هم‌سن و سال‌های خودم، از مسجد، خاطرات شیرینی دارم.‌ برای ما، مسجد جایی بود که گروه دوستی‌مان در آن‌جا شکل می‌گرفت؛ گروهی که توافقات اخلاقی خاصی داشت و تلاش می‌کرد پرهیزکارتر رفتار کند.

مرداد سال ۱۴۰۱ مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی خبر کشف جسد خونین مرد جوانی را در کنار پیاده‌رو اعلام کرد. پس از آن مأموران کلانتری ملارد به محل اعلام شده رفتند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوان با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده است.

رئیس‌جمهور کلمبیا با اشاره به فجایع انسانی غزه که در پی حملات مداوم رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، در اقدامی کم‌سابقه فرمانی را امضا کرد که صادرات زغال سنگ به اسرائیل را ممنوع می‌کند.
سازمان آگهی های پرسون