تازه‌ترین عناوین

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (پنج‌شنبه) از وقوع انفجار دیگر در نزدیکی یک کشتی در جنوب سواحل شهر «عدن» در یمن خبر داد.

خیلی از اوقات اهمیت گذراندن وقت با خودمان را فراموش می‌کنیم. ما دائماً با اعلان‌ها، ایمیل‌ها و پیام‌ها در رسانه‌های اجتماعی بمباران می‌شویم و این باعث می‌شود که احساس کنیم همیشه باید در دسترس و درگیر باشیم.
سخنان مسعود پزشکیان در زمان اخذ اعتماد هیات وزیران با سخنان غلامرضا نیکخواه یک سکانس از سریال بزنگاه ساخته رضا عطاران مقایسه شده است. مقایسه بامزه این دو را در کنار هم می‌بینید.
در این مطلب به پنج غذای سیاه اشاره می‌کنیم که می‌توانند به شما کمک کنند تا وزن اضافی خود را به طور موثر کاهش دهید.
پیکر حسین خانی بیک، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون صبح امروز، پنجشنبه یکم شهریور ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

فرماندهی مرکزی آمریکا(سنتکام) اعلام کرد، دومین ناو هواپیمابر ایالات متحده، یو اس اس آبراهام لینکلن،با اسکورت ناوشکن‌های مجهز به موشک‌های هدایت شونده وارد غرب آسیا شد.

در سایه تلاش تیم سیاست خارجی بایدن برای کنترل اوضاع در خاورمیانه برای اهداف انتخاباتی و دستیابی به آرا جوانان و اقلیت‌ها در آمریکا، دونالد ترامپ وارد میدان شده و به نتانیاهو توصیه کرده که با تیم بایدن همراهی نکند.
سازمان آگهی های پرسون