باقری: عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر بدشانس نبودم، مقابل تراکتور می‌توانستم هت‌تریک کنم.
تصویر باقری: عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشید باقری، در خصوص شکست خانگی مس برابر تراکتور در هفته اول لیگ برتر گفت: با اینکه تعداد زیادی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم ولی عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. دست کادر فنی واقعا بسته بود و برخی بازیکنان در پست غیر تخصصی بازی کردند، چند بازیکن جوان هم بازی کردند و در مجموع فکر می‌کنم نمایش خوبی برابر تراکتور داشتیم.

این بازیکن که در این بازی دو بار توپ را به تیر دروازه تراکتور زد، خاطرنشان کرد: فوتبال همین است و گاهی اوقات ممکن است بدشانسی بیاورید. جدا از دو توپی که به تیر دروازه خورد، یک موقعیت خوب دیگر هم داشتم و اگر بدشانس نبودم، مقابل تراکتور می‌توانستم هت‌تریک کنم.

وی در ارتباط با مشکلاتی که برای ثبت قرارداد بازیکنان مس ایجاد شده بود، تاکید کرد: نمی‌دانم مشکل از سمت باشگاه بود یا فدراسیون ولی شک ندارم اگر این مشکل برای تیم‌های پرطرفدار و اسمی‌تر به وجود آمد بود، چنین برخوردی با آنها صورت نمی‌گرفت.

باقری با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: امسال تمام مسابقات سخت است و همه تیم‌ها هم خوب بسته شده‌اند. فولاد با مربیگری یحیی گل‌محمدی تیم قابل احترام و پرقدرتی است ولی ما می‌خواهیم در این بازی امتیاز بگیریم. امسال تیم خوبی داریم و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

هافبک مس رفسنجان که قبل از شروع فصل، قصد جدایی از این تیم را داشت، عنوان کرد: بدم نمی‌آمد فضای جدیدی را تجربه کنم ولی در نهایت ماندم و حالا از بازی در مس رفسنجان لذت می‌برم.

منبع: تسنیم

741863