یک کارگاه تولید مبلمان در جنوب تهران دچار حریق شد

صبح امروز یک کارگاه تولید مبلمان در شهرک مرتضی گرد دچار حریق شد.

تصویر یک کارگاه تولید مبلمان در جنوب تهران دچار حریق شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در ساعت ۶:۳۰ صبح امروز یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه تولید مبلمان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۳۲، ۱۲۹ و ۱۲ را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در شهرک مرتضی گرد اعزام کرد.

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که محل حادثه یک کارگاه به مساحت تقریبی ۱۰۰۰ مترمربع و دارای یک نیم طبقه است. هنگام رسیدن آتش نشانان نیم طبقه بالایی این کارگاه به‌طور کامل شعله‌ور شده بوده و آتش و دود در حال سرایت به کارگاه‌های همجوار و دو انبار بزرگ کارتن و کارگاه مصنوعات چوبی در آن محدوده بود. دراین شرایط نیروهای عملیات اقدام به قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه کرده و با بکارگیری دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از چند جهت به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله‌های سرکش آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به به جستجو در قسمت‌های مختلف کارگاه کردند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد هیچ یک از کارگران در میان دود و حرارت گرفتار نشده‌اند.

دقایقی بعد نیروهای آتش‌نشانی با تلاش همه جانبه خود موفق شدند، آتش سوزی گسترده را مهار و به طور کامل خاموش کرده و از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های همجوار نیز جلوگیری کردند.

در این عملیات یکی از آتش نشانان ایستگاه ۱۲۵ نیز دچار برق گرفتگی شد که پس از اعزام به مرکز درمانی، خوشبختانه حال وی مساعد اعلام و در حال ترخیص است. همچنین علت بروز این آتش‌سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده، در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار درحال انجام است.

منبع: ایسنا

741877