تازه‌ترین عناوین

با معامله ۱۷۹کیلوگرم شمش طلا در حراج چهل و پنجم مرکز مبادله ایران، حجم کل معاملات شمش در این مرکز به ۸۵۰۴ کیلوگرم رسید.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: به‌زودی سند سیاست‌های کلان کشور در مواجهه با رمزارزها، با محوریت بانک مرکزی نهایی و ارائه می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استفاده از معلمان بازنشسته در سال تحصیلی جدید برای جبران کمبود معلم گفت: به دلیل پرداخت منظم حق‌التدریس‌ها، استقبال معلمان از ساعات اضافه کار بیشتر شده است.
در مطالعه‌ای که در نشریه New England Journal of Medicine منتشر شد، ۶۵ کودک که به یبوست شدید مبتلا بودند اعلام کرده بودند که هر سه تا ۱۵ روز تنها یک بار اجابت مزاج داشته اند. آن‌ها حتی واکنشی به مسهل‌های قوی نداشتند.
رئیس پلیس راهور فراجا، علت اصلی حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در جاده دهشیر ـ یزد را نقص فنی در سیستم ترمز و در نتیجه از دست رفتن کنترل وسیله نقلیه توسط راننده اعلام کرد.
کارگردان برنامه «حسینیه معلی» با تاکید بر این که رغبت من به پشت صحنه است گفت: یک برنامه در حوزه کتاب و دانایی برای شبکه سه از من دعوت کردند مجری بشوم. اما من مقاومت دارم که مجری نشوم.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
سازمان آگهی های پرسون