سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

یکی از مهم‌ترین عضوهای کیف آرایشی هر خانمی می‌تواند ریمل باشد که بدون آن هر آرایشی ناقص است. ریمل‌ها می‌توانند با پرحجم و بلند نشان دادن پلک‌ها، زیبایی چشم‌ها را دو چندان کنند اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود. این محصول پرطرفدار باید بتواند ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا علاوه بر زیباتر کردن چشم‌ها و تکمیل آرایش صورت سبب حساسیت یا آسیب به چشم‌ها نشود، در این حالت خرید ریمل‌های اصل و مرغوب اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

از تقسیم کارها تا مدیریت دور ریختنی‌ها؛

با قوانین خانه‌تکانی آشنا شوید

این روزها که برای روزهای بهار آماده می‌شویم، سرمان خیلی شلوغ است و تمیز کردن خانه هم به‌نظر خسته‌کننده و ملال‌آور می‌آید. اما با منظم و درست کار کردن می‌توان به‌سرعت خانه را تمیز و برای استقبال از بهار آماده کرد.
ریختن خط چشم مشکل آزاردهنده‌ای است که اکثر خانم‌ها با گذشت چند ساعت از خط چشم زدن با آن مواجه می‌شوند، چطور می‌توان از ریختن و پخش شدن خط چشم جلوگیری کرد؟
در این مطلب با روش‌هایی ساده برای نو کردن مبل کهنه منزل آشنا می‌شوید که امیدواریم با استفاده از این روش بتوانید تغییرات مثبتی را در طرح و رنگ مبلمان منزل خود ایجاد کنید.
عطرها بخشی از خاطرات هستند و ما با بویی که حس می‌کنیم، خاطرات را در ذهن خود زنده می‌کنیم. مثلا بوی شکوفه‌های بهاری، خاطرات عید نوروز و دید و بازدیدها را زنده می‌کند.
رنگ شناسی لباس مهمترین مسئله در استایلینگ است .معرفی انواع دسته های رنگی و ارائه راه حل هایی برای ترکیب و ست کردن این رنگ ها باهم در کاربرد طراحی لباس و استایلینگ مسئله ای مهم است.
اسفند که به نیمه می‌رسد، بازار خانه تکانی داغ می‌شود و بانوان کمر همت می‌بندند تا گرد و غبارهای سال گذشته را پاک کنند؛ نظافتی که اگر با رعایت اصول حرکتی و در نظر گرفتن فیزیولوژی بدن همراه نباشد، نصیبی جز کمردرد و دردهای عضلانی ندارد.
در ادامه برای آقایانی که به استایل خود اهمیت می دهند و می خواهند مرتب و شیک به نظر برسند، لیستی از انواع کفش مردانه معرفی شده است.
قهوه در موهای تیره، هایلایت قرمز و قهوه‌ای دلنشینی می‌سازد و می‌تواند موهای سفید را نیز بپوشاند.
با شروع سال نو، تمام خانم‌های اهل مد در پی ترندهای جدید سال نو هستند. تقریبا همه مردم می‌خواهند لباس خود را هم‌راستا با مد روز تهیه کنند.
خانه تکانی پایان سال یکی از کارهایی است که بیشتر ما قبل از شروع عید و سال جدید انجام می‌دهیم. اگر کمردرد مزمن داشته باشید، تمیز و مرتب نگه‌داشتن خانه می‌تواند برای شما دشوار باشد.
سوالاتی مانند غذای امروزم تند شده است، حالا چه کار کنم یا اگر زردچوبه غذا زیاد شد چه کنم، سوالاتی هستند که پاسخ آن را در این مطلب کاملا توضیح داده‌ایم.
افتادگی پلک به فرو افتادن پلک فوقانی در یک یا هر دو چشم اشاره دارد. ممکن است میزان آن کوچک بوده و ممکن است به وضوح، قابل مشاهده باشد. افتادگی پلک می تواند در چشم کودکان و بزرگسالان وجود داشته باشد و معمولا به دلایل مختلفی مانند بالارفتن سن، رخ می دهد.