سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

لبخند زدن می‌تواند بدن را فریب دهد تا به شما در بالا بردن خلق و خوی کمک کند؛ زیرا عمل فیزیکی لبخند زدن پیام عصبی شادی را در مغز شما فعال می‌کند.
بی خوابی انواع مختلفی دارد که هر یک با ویژگی های خاص خود از دیگری متمایز است. بی خوابی های شبانه دلایل و علائم متفاوتی دارند که در هر سنی ممکن است رخ دهند.
داشتن نظم و انضباط در زندگی یکی از بزرگترین موانع، برای رسیدن به سطح موفقیتی است که از خود در زندگی انتظار داریم. اگر نظم و انضباط لازم را برای همه ی کارهای زندگی داشته باشیم، می توانیم برای رسیدن به هدف هایی که در سر داریم با سرعت بیشتری قدم برداریم. چالش برانگیزترین عادت برای انجام همه ی کارها در زندگی به صورت پیگیرانه، نظم است.
در این گزارش به ۱۰ کاری اشاره شده که انجام آن‌ها در "حالت ایستاده و سرپا" می‌تواند پیامد‌های سوئی را برای ما به همراه داشته باشد.
روش نگهداری هندوانه در منزل بسیار ساده است اما برای تازه و خنک نگهداشتن آن فوت و فن خاصی وجود دارد که احتمالا از آن بی خبر هستید.
پیش از اینکه برندهای تولید عطر و ادکلن با استفاده از دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته اقدام به تولید عطر نمایند، عطرها به صورت دست‌ساز و با گیاهان معطر موجود در طبیعت و بدون استفاده هیچ ماده شیمیایی ساخته می شدند.
استاد طب فیزیکی و توانبخشی گفت:وضعیت مناسب خوابیدن وضعیتی است که پاها را مقداری جمع کرده و تغییر وضعیت بدهیم؛ ضمن اینکه خوابیدن روی شکم توصیه نمی‌شود و به پشت خوابیدن به صورت پیوسته و مداوم نیز ضرر دارد.

اگر توقع دارید وارد هر رابطه عاطفی که میشوید یا هر پیشنهاد ازدواجی که به شما می شود ختم به خیر شده و به ازدواج برسد کاملا در اشتباهید ، اغلب روابط عاطفی بی هدف و صرفا برای پر کردن تنهایی ، برآورده کردن نیازهای جنسی ، مالی و عاطفی در کوتاه مدت است. روابط بی هدف معمولا نشانه های مشترکی دارند اگر میخواهید بدانید چه رابطه هایی به ازدواج ختم نمیشود با ما همراه شوید.
آشپزخانه قلب خانه است بنابراین دکوراسیون صحیح و انتخاب لوازم مناسب اهمیت زیادی دارد، برای داشتن آشپزخانه ای زیبا باید نکاتی را در چیدمان رعایت کنید.
کاکتوس‌ها برای نگهداری در خانه بسیار محبوب هستند اما باید از اصول فنگ شویی قرار دادن کاکتوس در مکان مناسب در خانه اطلاع پیدا کنید تا انرژی مثبت را جذب کنید.
بچه‌هایی که خواب کافی ندارند، فاقد انرژی و تمرکز برای بازی در بیرون و انجام تکالیف مدرسه هستند. به احتمال زیاد آنها جلوی تلویزیون می‌نشینند و کالری کمی می‌سوزانند و ذهن خود و بدن خود را به چالش نمی‌کشند.
رژلب به دلیل تنوع رنگ جزء محبوب ترین لوازم آرایش به شمار می آید. خانم ها میتوانند با پیروی از اصول انتخاب رژ، بهترین رنگ رژ لب را برای هر مراسم انتخاب کنند.