سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

این سوالی است که نه تنها خانم‌های خانه‌دار هنگام خانه تکانی عید نوروز، بلکه تعداد زیادی از افراد به دنبال پاسخ آن هستند. همراه ما باشید.
آرایش کردن یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که یک خانم می‌تواند انجام دهد. اما مانند هر چیزی، در آرایش کردن نیز باید تعادل رعایت شود.
خانم‌های عینکی هنگام آرایش چشم کافی است نکات آرایشی و میزان آرایشی که باید داشته باشند را بدانند تا چشم‌های زیبایی از پشت عینک داشته باشند.
خلوت نگه داشتن خانه و اتاق‌ها، استفاده از رنگ‌های روشن، نورانی کردن محیط و همچنین استفاده از گل و گیاهان به شما کمک می‌کنند از فضای کوچک خانه‌تان استفاده بیشتری ببرید و آن را بزرگ‌تر از آنچه که دیده می‌شود به نمایش بگذارید.
برای یادگیری هرگز دیر نیست و فرقی نمی­کند چقدر اطلاعات در مورد بهترین مواد و ابزارهای آرایشی دارید و در واقع فرقی ندارد در میکاپ مبتدی باشید یا حرفه­ای. همیشه چیز جدیدی وجود دارد که می‌توانید یاد بگیرید.
با وجود خوبی ها و تفریحاتی که فصل تابستان به دنبال دارد، مواردی دیگری نیز وجود دارند که از جمله خصوصیات جانبی این فصل سال هستند مانند رطوبت بالا، هوای شرجی، آفتاب سوختگی و در نهایت کمترین محبوب همه ما؛ هجوم حشرات خانگی. در ادامه شما را به روش های از بین بردن چند نوع حشره آشنا می کنیم.
همه ما می‌دانیم که کار کردن و پخت و پز در یک آشپزخانه کوچک تا چه اندازه می‌تواند سخت باشد بخصوص زمان‌هایی که مهمان داریم و لازم است برای پذیرایی از مهمان غذا به میزان زیادتری آماده کنیم.
اگر قصد دارید پالتو خودرا برای سال‌های آینده هم بپوشید، مطمئن شوید کـه پالتو شـما از ۱۰۰ درصد پشم ساخته شده اسـت و وزن آن حداقل دو کیلو گرم «برای مردان متوسط» اسـت. بطور کلی، پالتو‌های سنگین‌تر با دوام‌تر هستند، زیرا جنس پارچه آن با دوام‌تر اسـت.
فرش دستباف ایران از زمان‌های بسیار دور شهره جهان بوده است. در افسانه‌ها و داستان‌ها هر جا سخن از ثروت و مِکنَت یا حسن سلیقه بوده یک فرش ایرانی در آن می‌درخشیده است.
با نزدیک شدن به فصل بهار همه به فکر خانه‌تکانی می‌افتیم اما شاید بهتر باشد امسال غیر از تمیزکاری به تغییر دکوراسیون و طراحی یک دکور بهاری هم فکر کنیم. تغییراتی ساده در چینش وسایل، استفاده از رنگ‌ها یا اضافه کردن چند گلدان می‌تواند فضای خانه را به کلی تغییر دهد.
حیوانات خانگی هم مثل کودکان نوپا نیاز به مراقبت دارند و باید برای آن‌ها خانه‌ای امن و آرام بسازیم. با انجام کارهایی مثل استفاده از کفپوش‌های مقاوم، ساخت ایستگاه تغذیه یا محلی مخصوص استراحت آن‌ها می‌توانید علاوه بر ساخت خانه‌ای آرام برای آن‌ها، دکوراسیون خانه را به بهترین شکل طراحی کنید.
یوگای ترمیمی گونه‌ای از ورزش یوگا است که اگرچه به اندازه‌ی سایر انواع یوگا از جمله «آشتانگا» و «یوگای داغ یا بیکرام» چالش‌برانگیز نیست و گاهی اوقات هم ممکن است ورزش خاصی در نظر گرفته نشود، ولی همچنان می‌تواند فواید فراوانی برای سلامتی داشته باشد و جسم و روان شما را تقویت کند.
مهارت‌های مدیریتی بنا به دلایل بسیاری زیادی مهم هستند. این مهارت‌ها باعث می‌شوند که شما مدیری باشید که باعث افزایش انگیزه کارمندان خود می‌شوید، تصمیمات خوبی بگیرید، راهنمای خوبی باشید، یک نمونه اخلاقی و رفتاری الهام بخش باشید، خلاقیت و نوآوری داشته باشید و با همه بتوانید به خوبی ارتباط برقرار کنید.
همه‌ی ما علاقه داریم که در چشم دیگران جذاب‌تر به نظر برسیم. گاهی این تصور وجود دارد که افراد جذاب، به طور ذاتی از این موهبت برخوردار هستند و جذابیت ویژگی منحصر به فردی است که تنها در برخی افراد وجود دارد.