سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

در فصل زمستان پالتوی زمستانی پوشش اصلی افراد می‌باشد. در این فصل اصولا افراد برای گرفتن حس گرما از رنگ‌های تیره در پارچه پالتوی زمستانی خود استفاده می‌کنند و رنگ مشکی، قهوه‌ای تیره، خاکستری و آبی خاکستری از رنگ‌های غالب لباس در ایام سرد سال است.
نگهداری از محصولات چرمی بسیار مهم است و این چرم طبیعی یا مصنوعی با نگهداری بهتر عمر بیشتری هم پیدا خواهد کرد.
یک پژوهشگر و جمعیت شناس گفت: در حال حاضر نرخ باروری ۱/۶ فرزند به ازای هر زن است که در کلان شهرها کمتر از ۱/۵ فرزند است و در برخی شهرها به یک فرزند به ازای هر زن رسیده است که این آمار بسیار نگران کننده است که حاکی از ابعاد ابر بحران جمعیت دارد.
پرسون معرفی می کند؛

بهترین برند تلویزیون های سال 2021

تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، تلویزیون ها هم از این مسأله مستثنی نیستند. شرکت های تولید کننده هر ساله تلویزیون ها را با تکنولوژی های جدید، امکانات بیشتر و ظاهری زیباتر به کاربران ارائه می دهند و افراد زیادی هم علاقه مندند که از آخرین تکنولوژی ها استفاده کنند.
پرسون آموزش می دهد؛

آداب غذا خوردن در مهمانی

رعایت اعتدال و خوردن دو وعده غذا در روز، دست کشیدن از غذا قبل از احساس سیری، نخوردن آب در بین غذا و ... از آداب خوردن غذا و شیوه زندگی سالم در اسلام است.
پنکیک جزء گروه شیرینی و دسر است که در تابه پخته می شود در کنار برش هایی از میوه، شکلات، عسل و یا شیره افرا سرو می شود .
آشپزخانه پرسون؛

سس مارگاریتا خانگی

سس پیتزا از سس‌های مورد علاقه خیلی افراد است که اتفاقا طرز تهیه آسانی هم دارد. در گزارش پیش رو طرز تهیه این سس را در اختیارتان قرار می دهیم.

شیشه شور بجز تمیز کردن شیشه کاربردهای دیگری دارد که اگر بدانید شگفت زده می شوید . ما در این مطلب کاربردهای شیشه پاک کن را برایتان بازگو میکنیم. با ما همراه باشید.

در چیدن اتاق و انتخاب وسیله‌های اتاق کودک دنبال چه هستیم؟ آیا صرف زیبایی و رنگ و وارنگ بودن آن کافی است؟ در گزارش زیر در این رابطه بخواند.
برای تزیین خانه به دنبال راه های ارزان و کوچک باشید. یکی از این راه ها تزیین با شمع است که در ادامه می خوانید.
برای جلوگیری از سیاه شدن موز از آبمیوه هایی مانند پرتقال یا لیموترش استفاده کنید زیرا این میوه ها اسیدی هستند و نمی گذارند که رنگ موز تغییر کند.
خانم هایی که هنگام شستن ظرف ها از پیش بند استفاده نمی کنند، لباس و شکم آن ها همیشه خیس می شود که این موضوع می تواند خطراتی برای زنان داشته باشد که در گزارش زیر می خوانید.
سرکه سیب بهترین و سالم‌ترین پاک کننده محیط خانه است که می‌تواند بهتر از هر مواد شوینده دیگری خانه شما را برق بیندازد.