سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

با وجود خوبی ها و تفریحاتی که فصل تابستان به دنبال دارد، مواردی دیگری نیز وجود دارند که از جمله خصوصیات جانبی این فصل سال هستند مانند رطوبت بالا، هوای شرجی، آفتاب سوختگی و در نهایت کمترین محبوب همه ما؛ هجوم حشرات خانگی. در ادامه شما را به روش های از بین بردن چند نوع حشره آشنا می کنیم.
همه ما می‌دانیم که کار کردن و پخت و پز در یک آشپزخانه کوچک تا چه اندازه می‌تواند سخت باشد بخصوص زمان‌هایی که مهمان داریم و لازم است برای پذیرایی از مهمان غذا به میزان زیادتری آماده کنیم.
اگر قصد دارید پالتو خودرا برای سال‌های آینده هم بپوشید، مطمئن شوید کـه پالتو شـما از ۱۰۰ درصد پشم ساخته شده اسـت و وزن آن حداقل دو کیلو گرم «برای مردان متوسط» اسـت. بطور کلی، پالتو‌های سنگین‌تر با دوام‌تر هستند، زیرا جنس پارچه آن با دوام‌تر اسـت.
فرش دستباف ایران از زمان‌های بسیار دور شهره جهان بوده است. در افسانه‌ها و داستان‌ها هر جا سخن از ثروت و مِکنَت یا حسن سلیقه بوده یک فرش ایرانی در آن می‌درخشیده است.
با نزدیک شدن به فصل بهار همه به فکر خانه‌تکانی می‌افتیم اما شاید بهتر باشد امسال غیر از تمیزکاری به تغییر دکوراسیون و طراحی یک دکور بهاری هم فکر کنیم. تغییراتی ساده در چینش وسایل، استفاده از رنگ‌ها یا اضافه کردن چند گلدان می‌تواند فضای خانه را به کلی تغییر دهد.
حیوانات خانگی هم مثل کودکان نوپا نیاز به مراقبت دارند و باید برای آن‌ها خانه‌ای امن و آرام بسازیم. با انجام کارهایی مثل استفاده از کفپوش‌های مقاوم، ساخت ایستگاه تغذیه یا محلی مخصوص استراحت آن‌ها می‌توانید علاوه بر ساخت خانه‌ای آرام برای آن‌ها، دکوراسیون خانه را به بهترین شکل طراحی کنید.
یوگای ترمیمی گونه‌ای از ورزش یوگا است که اگرچه به اندازه‌ی سایر انواع یوگا از جمله «آشتانگا» و «یوگای داغ یا بیکرام» چالش‌برانگیز نیست و گاهی اوقات هم ممکن است ورزش خاصی در نظر گرفته نشود، ولی همچنان می‌تواند فواید فراوانی برای سلامتی داشته باشد و جسم و روان شما را تقویت کند.
مهارت‌های مدیریتی بنا به دلایل بسیاری زیادی مهم هستند. این مهارت‌ها باعث می‌شوند که شما مدیری باشید که باعث افزایش انگیزه کارمندان خود می‌شوید، تصمیمات خوبی بگیرید، راهنمای خوبی باشید، یک نمونه اخلاقی و رفتاری الهام بخش باشید، خلاقیت و نوآوری داشته باشید و با همه بتوانید به خوبی ارتباط برقرار کنید.
همه‌ی ما علاقه داریم که در چشم دیگران جذاب‌تر به نظر برسیم. گاهی این تصور وجود دارد که افراد جذاب، به طور ذاتی از این موهبت برخوردار هستند و جذابیت ویژگی منحصر به فردی است که تنها در برخی افراد وجود دارد.
استفاده از کاغذ دیواری در آشپزخانه، انتخابی جسورانه و متفاوت برای تغییر در ظاهر کلی آشپزخانه است. کافی است نسبت به سلیقه و سبک آشپزخانه‌ی خود آگاه باشید و ایده‌های مختلفی را که گفته شد، در نظر بگیرید و بسنجید که کدام یک مناسب آشپزخانه‌ی ‌شماست.
داشتن کمدهای دیواری جادار یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیازها در خانه است. در برخی از مواقع، ممکن است کمدهای دیواری طوری طراحی شده باشند که جای کافی برای وسایل را نداشته باشند. اما با نکاتی که در این مقاله ارائه شد، شما می‌توانید یک کمد دیواری جادار داشته باشید که تمام وسایل خود را در آن جای دهید.
داشتن خانه ای لاکچری فقط در خرید وسایل گران قیمت خلاصه نمی شود، شما میتوانید با استفاده از چند ایده ساده و ارزان خانه ای بسیار شیک و لاکچری داشته باشید.
در دنیای ارتباطات فردی و اجتماعی زبان بدن نقش مهمی ایفا می کند ، یک فرد در مصاحبه های کاری و حتی جلسه خواستگاری بایستی مراقب حرکت دست و اعضای بدن خود باشد.
اگر ماشین لباسشویی فعلی شما قدیمی است یا مانند گذشته لباس‌ها را تمیز نمی‌کند، وقت آن رسیده است که یک دستگاه جدید تهیه کنید. اما در اولین اقدام برای خرید احتمالا با بازار بزرگی از انواع ماشین لباسشویی مواجه می‌شوید.
جشن یلدا یکی از جشن های زیبا و سنتی ایرانیان است و در آخرین شب پاییز که به اولین روز زمستان منتهی می شود، برگزار خواهد شد؛ در ایران باستان چهار جشن در دی ماه وجود داشت که شامل روز های اول، (شب یلدای کنونی)، هشتم، پانزدهم و بیست و سوم بود که امروزه نخستین روز دیماه را که در واقع طولانی ترین شب سال است را جشن می گیرند.