راه و شهرسازی

گزارش و اخبار حوزه راه و شهرسازی و مسکن و ... را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره پالایش ثبت‌نام کنندگان نهضت ملی مسکن گفت: کسانی که پیامک دریافت کرده‌اند، مدارک خود را به صورت حضوری برای تشکیل پرونده به آدرس اعلام شده در پیامک تحویل دهند تا برای واریز آورده ۴۰ میلیونی به بانک معرفی شوند.
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود موج بارشی جدید از غرب وشمال غرب به کشور خبر داد.
وزش باد شدیدی از کشور های همسایه، احتمال تاخیر و ابطال پروازها را بالا برده است از این رو قبل از رفتن به فرودگاه با شماره 199 تماس بگیرید.
نهضت ملی مسکن مهم‌ترین وعده رئیس‌جمهور است و پیگیر این وعده تا حصول نتیجه مستلزم تشکیل حداقل هفته‌ای یک‌بار شواری عالی مسکن خواهد بود؛ در این باره ضرورت دارد وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن این وزارتخانه برای تحقق وعده مسکنی رئیس‌جمهور اهتمام بیشتری داشته باشد.
‌مدیر مرکز مدیریت راه‌ها‌ گفت: در محور کندوان‌ تردد وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 24:00 روز جمعه‌ 19 فروردین از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع است.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز شنبه خبر داد.
سردرگمی بازار برای رسیدن به ثبات؛

آیا مسکن در سال 1401 ارزان می‌شود؟

بانک مرکزی از افزایش ۶.۲ درصدی قیمت مسکن در اسفندماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه قبل از آن (بهمن) و کاهش ۲۰ درصدی معاملات خبر داد.
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بازار مسکن دوره تنش قیمتی را پشت سر گذاشته و از سال ۱۴۰۰ وارد دوره ثبات شده است؛ اما متغیرهایی ازجمله مذاکرات سیاسی، تحولات اقتصاد کلان، بازارهای موازی و... بر این بازار اثرگذار است.