حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

صادقی نیارکی خبر داد؛

«نرگس محمدی» از زندان آزاد شد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مجازات نرگس محمدی با استفاده از قانون اخیرالتصویب کاهش مجازات حبس، تقلیل یافت و از زندان آزاد شد.

مهدی صرامی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

ارتقای فضای مجازی در گرو شفاف شدن حقوق افراد

مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی گفت: اگر با رویکرد شفاف شدن حقوق و مسئولیت های افراد در فضای مجازی کار دنبال شود و قانون یا قوانینی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد بسیار می‌تواند موثر باشد و به ارتقای فضای مجازی ما و پیشرفت مردم از طریق فضای مجازی کمک کند.
دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: نحوه جریمه متخلفان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین می‌شود.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا هشدار داد : افراد سودجو با تبلیغات کذب " ثبت نام کاروان های پیاده‌ روی اربعین" سعی بر فریب مردم، معرفی آنان به سایت‌های جعلی و در نهایت سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان با هدف کلاهبرداری مالی را دارند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ارسال نامه به دادستان کل کشور و پلیس فتا برای مسدود کردن تمامی سایت‌های همسریابی خبر داد و گفت: این سایت‌ها به بازار مکاره‌ای برای سودجویی، ترویج روابط خارج از شرع و ازدواج سفید تبدیل شده‌اند.
سردار بهمن کارگر:

قوه قضاییه متعلق به مردم است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: قوه قضاییه متعلق به مردم است و برگزاری نمایشگاه ها و دستاوردهای مختلف باعث آشنایی بیشتر مردم با وظایف این نهاد می‌شود که نتیجه آن تعالی برای قوه قضاییه و رضایتمندی برای مردم است.

رئیس قوه قضاییه در انتقاد به سیاست های غلط پولی کشور تاکید کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید جلوی کاهش ارزش پولی ملی کشور گرفته شود.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از کشف ۳۱ پرونده کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب مال باختگان خبر داد و گفت: در این پرونده ها ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به مال باختگان مسترد شد.