حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ارسال نامه به دادستان کل کشور و پلیس فتا برای مسدود کردن تمامی سایت‌های همسریابی خبر داد و گفت: این سایت‌ها به بازار مکاره‌ای برای سودجویی، ترویج روابط خارج از شرع و ازدواج سفید تبدیل شده‌اند.
سردار بهمن کارگر:

قوه قضاییه متعلق به مردم است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: قوه قضاییه متعلق به مردم است و برگزاری نمایشگاه ها و دستاوردهای مختلف باعث آشنایی بیشتر مردم با وظایف این نهاد می‌شود که نتیجه آن تعالی برای قوه قضاییه و رضایتمندی برای مردم است.

رئیس قوه قضاییه در انتقاد به سیاست های غلط پولی کشور تاکید کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید جلوی کاهش ارزش پولی ملی کشور گرفته شود.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از کشف ۳۱ پرونده کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب مال باختگان خبر داد و گفت: در این پرونده ها ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به مال باختگان مسترد شد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ مطرح کرد؛

امروز هزینه سازش بیشتر از مقاومت است

سردار رحیمی گفت: کسانی که دم از صلح می‌زنید، بدانید امروز هزینه سازش بیشتر از ایستادگی و مقاومت است.

آیت‌الله رییسی در آیین افتتاح پردیس نوآوری‌های حقوقی و قضایی؛

تشکیل دولت الکترونیک در جلوگیری از طولانی شدن دادرسی‌ها بسیار موثر است

رییس قوه قضاییه گفت: افتتاح پردیس نوآوری‌های حقوقی و قضایی می‌تواند یاری‌رسان دستگاه قضایی در حوزه‌های مختلف ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و سازمان زندان‌ها باشد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

جزئیات حادثه آتش سوزی کارخانه میهن

ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی کارخانه لبنیات میهن در اسلامشهر توضیحاتی داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

تاثیر کرونا بر قیمت مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: شیوع ویروس کرونا تاثیر چشمگیری در میزان تولید و قیمت انواع مواد مخدر داشته بگونه‌ای که در شرایط کرونایی شاهد افزایش قیمت انواع مواد مخدر بوده‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: شیوع ویروس کرونا تاثیر چشمگیری در میزان تولید و قیمت انواع مواد مخدر داشته بگونه‌ای که در شرایط کرونایی شاهد افزایش قیمت انواع مواد مخدر بوده‌ایم.