حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله بوشهری آن را فاجعه خواند و تاکید کرد که باید این فاجعه علت‌یابی شود و در آینده شاهد تکرار چنین مصیبت‌هایی نباشیم.

رئیس اتحادیه فرشندگان تلفن همراه گفت:گوشی هایی که توسط دستفروشان عرضه می شود به دلیل تقلبی بودن، ریجستری نمی‌شوند و پس از یک ماه استفاده خاموش خواهند شد.
دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس تقویت حکمرانی در حوزه ریال را از مهمترین برنامه‌های اقتصادی کشور عنوان و اعلام کرد: حکمرانی در حوزه ریال نیازمند زیرساخت اطلاعاتی کامل، فراگیر، به‌روز و در دسترس در حوزه‌های مختلف است.
ساعت یک بامداد شنبه 19 مهر مأموران کلانتری 151 یافت آباد از مرگ مرد جوانی خبر دادند. با اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو برادر در ساختمانی نیمه کاره با هم درگیر شده و یکی از برادرها به قتل رسیده و دیگری نیز مجروح شده است.



صادقی نیارکی خبر داد؛

«نرگس محمدی» از زندان آزاد شد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مجازات نرگس محمدی با استفاده از قانون اخیرالتصویب کاهش مجازات حبس، تقلیل یافت و از زندان آزاد شد.

مهدی صرامی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

ارتقای فضای مجازی در گرو شفاف شدن حقوق افراد

مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی گفت: اگر با رویکرد شفاف شدن حقوق و مسئولیت های افراد در فضای مجازی کار دنبال شود و قانون یا قوانینی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد بسیار می‌تواند موثر باشد و به ارتقای فضای مجازی ما و پیشرفت مردم از طریق فضای مجازی کمک کند.
دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: نحوه جریمه متخلفان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین می‌شود.