شمار فوتی‌های حادثه معدن دامغان افزایش یافت

شمار فوتی‌های حادثه معدن دامغان به سه تن رسید.
تصویر شمار فوتی‌های حادثه معدن دامغان افزایش یافت

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید صالحی ضمن بیان اینکه روز گذشته حادثه انفجار و آتش سوزی توأمان در اتاق استراحت کارگران معدن فلورین تویه دروار دامغان به جان باختن دو کارگر و مصدومیت پنج نفر دیگر انجامید، تاکید کرد: یکی از کارگران مجروح از روز گذشته حال مساعدی نداشت و متأسفانه امروز به دلیل جراحات و سوختگی، فوت کرد.

وی با بیان اینکه مجموع جان باختگان این حادثه تلخ به سه نفر افزایش یافت، تاکید کرد: کارگر سوم متوفی امین غلامی ۲۸ ساله نام دارد.

رئیس صمت دامغان با بیان اینکه دو نفر از کارگران که با سوختگی درجه دو مجروح شدند به تهران و دو نفر دیگر نیز به بیمارستان سوانح سوختگی ساری منتقل شدند، ابراز کرد: مراحل درمانی برای این چهار کارگر در خارج از استان در دست انجام است.

صالحی با بیان اینکه تجمع گاز و انفجار توأم با آتش سوزی در اتاق استراحت کارگران به دلیل استفاده از بخاری نفتی چکه‌ای علت حادثه بوده است، گفت: گروه کارشناسان صمت و اداره کار در معدن حاضر هستند تا جوانب کار را بررسی کنند.

وی افزود: دو نفر از کارگران به نام‌های مختار میرزایی ۲۵ ساله و شایق سعیدی ۲۷ ساله در دم به علت خفگی و سوختگی جان باختند

منابع محلی اعلام کردند که دو کارگری که روز گذشته جان باختند، تبعه افغانستان بودند. این پنجمین حادثه معدن در دامغان طی دو سال و نیم اخیر است.

443945