حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه:

دستگاه قضایی، خود را موظف به دفاع از حقوق زنان می‌داند

رئیس قوه قضاییه گفت: ما خود را در دستگاه قضایی موظف به دفاع از حقوق زنان می‌دانیم؛ اقداماتی از جنس تهیه لایحه تامین امنیت و ارتقای کرامت بانوان در سال گذشته با همین رویکرد تهیه و به دولت ارسال شد.
سرهنگ سلیمان آبادی خبرداد؛

کشف 128 قبضه سلاح شکاری قاچاق

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف 128 قبضه سلاح شکاری قاچاق خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: مردم می‌بینند که هوا ناسالم است و می‌دانند تولیدات شرکت‌های خودرویی مطابقتی با استانداردهای روز ندارد و آلودگی پتروشیمی و نفت کوره استاندارد نیست، لذا انتظار دارند که دستگاه‌ها به وظایف حاکمیتی خود عمل کنند.
سرهنگ کاراگاه یوسفوند بیان کرد:

شناسایی سارق خودرو با هوشمندی پلیس

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودرو و کشف 2 دستگاه خودروی مسروقه با هوشمندی و ذکاوت کارآگاهان خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گو با پرسون:

آیا مواد فروش ناظم الاطبای جنوبی دستگیر شد؟

سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری موادفروش ناظم الاطبای جنوبی که بیش از ۹ سال اقدام به فروش موادمخدر در این محل می کرد، خبرداد.
گزارش «پرسون» از سایت های دوربین مخفی در فضای مجازی؛

ترساندن افراد تا حد مرگ/ دختران جوان وکودکان قربانی گردانندگان دوربین مخفی

«شما در مقابل دوربین مخفی هستید» جمله ای که می تواند با خنده ای تمام و یا برعکس، به مشاجره ای وحشتناک و گاهی به مدتها ادامه روندی قانونی برای اعاده حیثیتتان منجر شود.
افزایش قاچاق دام زنده به خارج از کشور از جمله مباحث داغی است که هم‌زمان با افزایش قیمت گوشت قرمز، مطرح‌شده است. معضلی که گویا همواره وجود داشته ولی این روزها محسوس‌تر شده است.