حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

همسر مرحوم محمد بزرگی با انتشار پستی نوشت: اتفاق دردناکی که رخ داد به شدت نادر بود و من به عنوان شریک زندگی محمد شاهد انگیزه و تلاش بی وقفه برای تمامی اهدافش از جمله این پرش بودم و پایانی قهرمانانه مثل زندگی اش داشت…

پلیس پیشگیری پایتخت خبرداد؛

دستگیری مواد فروش پایانه شرق

سرکلانتر یازدهم تهران بزرگ از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 600 گرم انواع مواد مخدر از وی خبر داد.
پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

پاکسازی گردنه تنباکویی!

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری از اجرای طرح پاکسازی گردنه تنباکویی در 24 ساعت گذشته خبر داد.
پرش مرگ از ارتفاع 58 متری؛

داغ پلاسکو پس از گذشت چهار سال تازه شد

در روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلاسکو اتفاقی رخ داد که مجددا داغ این حادثه فراموش نشدنی را تازه کرد. محمد بزرگی، چترباز مطرح کشور که قصد داشت با حرکتی نمادین یاد آتش نشانان شهید را زنده نگه دارد، در عین ناباوری خود نیز دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب مطرح کرد؛

خرابی یک دستگاه پژو عامل ترافیک بزرگراه مدرس

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از خرابی و توقف یک دستگاه پژو در اتوبان مدرس و ایجاد ترافیک در این بزرگراه خبر داد.
رییس قوه قضاییه در سمنان:

باید به دنبال نظام اداری عادلانه باشیم

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: عدالت خواست مردم و مسئولان نظام است و همه بخش های نظام باید خود را برای اجرای آن موظف بدانند.
از جمله صنایع آلاینده ای که در استان اصفهان فعال است و به واسطه سال ها فعالیت سهم بسیار زیادی در آلوده کردن محیط زیست این استان داشته است، باید به کارخانه ذوب آهن اشاره کرد؛ کارخانه ای نامدار و قدیمی که مدیرانش ترجیح می دهند با پرداخت سالانه عوارض آلایندگی، خود را از قصوری که در این حوزه مرتکب می شوند، تبرئه کنند.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه سایت های همسریابی و صیغه یابی بستری برای کلاهبرداری های یک میلیارد تومانی از مراجعه کنندگان است ، گفت : تا کنون ، هیچ گونه مجوز قانونی مبنی بر فعالیت این سایت ها و کانال ها صادر نشده است .