حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از جان باختن یک پدر و پسر و مجروح شدن یک نفر در سانحه واژگونی تویوتا هایلوکس آفرود درمناطق صعب العبور کوهستانی خبر داد.
در مجلس گذشته قانونی در رابطه با مهریه مصوب شد که بالای ۱۱۰ سکه مهریه زندان نخواهد داشت از این رو و با توجه به افزایش قیمت سکه کمیسیون قضایی مجلس یازدهم طرحی مدنظر دارد که مهریه بیش از ۵ سکه زندان نداشته باشد.
برای توسعه دولت الکترونیک و غیرحضوری کردن فرایندها، جلوگیری از ارائه چند باره اسناد و مدارک و احراز هویت حضوری و به خط کردن مردم جلوی ادارات و دفاتر پیشخوان و پلیس بعلاوه ۱۰، باید هر ایرانی یک امضای دیجیتال داشته باشد.
به بهانه درگیری نماینده مجلس با سرباز وظیفه راهور؛

مجازات کیفری سیلی زدن

ماجرای درگیری نماینده مجلس با سرباز وظیفه راهور، همچنین ماجرای سیلی زدن نماینده به صورت سرباز یا هل دادن نماینده توسط سرباز حواشی زیادی بود که این اتفاق به دنبال خود داشت.اما از لحاظ قانونی مجازات کیفری سیلی زدن چیست؟
دلارهای ممنوعه در فرودگاه امام لو رفتند؛

5 میلیارد ارز و دلار قاچاق توسط پلیس کشف شد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اعلام اینکه برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کماکان در دستور کار پلیس پیشگیری قرار دارد، از کشف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) خبر داد.
روزی که در شبکه های اجتماعی با «ارسلان» آشنا شدم و تحت تاثیر جملات محبت آمیزش قرار گرفتم، هیچ گاه فکر نمی کردم همین آشنایی، رسوایی عجیبی به بار آورد و من نه تنها آبرویم را از دست می دهم بلکه زندگی ام هم متلاشی خواهد شد چرا که ...