رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران؛

شهروندان با احتیاط رانندگی کنید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به ترافیک روان در معابر پایتخت با توجه به بارش برف و سرمازدگی گفت: در روزهای برفی و بارانی مسیرها کاملاً لغزنده است لذا رانندگان با توجه به بارش برف با سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.
تصویر شهروندان با احتیاط رانندگی کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران اظهار کرد: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

سرهنگ شریفی با اشاره به بارش برف در پایتخت بیان کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و در روزهای برفی و بارانی هم مسیرها کاملاً لغزنده است از طرفی سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین هستند. لذا توصیه می‌شود با شهروندان سرعت مطمئنه و با احتیاط رانندگی کنند.

وی گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و باید با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند.

منبع: مهر

462010