حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

یک روان شناس بالینی گفت: علت اصلی خودکشی نوجوانان بیشتر مرتبط به افسردگی است. کودکان و نوجوانان به علت شرایط سنی و تغییرات هورمونی و فیزیولوژیکی تغییر و تحولاتی در بدن آنها ایجاد می شود که معمولا پرخاشگر و زودرنج می شوند.

پرسون با نگاهی به سخنان امام جمعه موقت تهران، بررسی کرد؛

رسانه های داخلی در خطر افول/ جای خالی تذکر به صدا و سیما

سخنان امام جمعه موقت تهران در شبکه قرآن سبب شد تا رویه صداوسیما مورد انتقادات جدی قرار بگیرد. برخی بی احتیاطی های صداوسیما را مقدمه ایجاد حیاط خلوت رسانه های بیگانه می دانند.
ستاد ملی مقابله با کرونا فهرست شهرهایی که در وضعیت خطرناک و نارنجی قرار دارند و ورود پلاک‌های غیربومی به آنها ممنوع است و ورود به آنها ۵۰۰ الی 1 میلیون تومان جریمه دارد را اعلام کرد.
خبرها در مورد سایت های شرط بندیدر رسانه ها زیاد شده است. اما آیا ایرانی ها آگاهی لازم را دارند؟ چرا بعضی ها گوششان بدهکار نیست؟
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:

پدر فداکار برای نجات دختر، جانش را از دست داد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدر 47 ساله ای کرمانشاهی برای نجات جان دختر 17 ساله اش اقدام کرد که به علت سقوط از بالکن منزل که در طبقه پنجم قرار داشت، جانش را از دست داد.
بررسی پرونده لایو جنجالی اینفلوئنسر اینستاگرامی با نوجوان 14 ساله؛

از ماست که بر ماست / تاثیر شبکه های اجتماعی بیشتر از شبکه های تلویزیونی است

انتشار لایو جنجالی اینفلوئنسر اینستاگرامی با یک تینیجر 14 ساله به سوژه این روزهای کاربران فضای مجازی بدل شده و باعث تاسف و تکدر خاطر بسیاری از ایرانیان در سراسر کشور و خارج از ایران شده است.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه بهترین ملاک عدالت در ادارات و سازمان‌ها عمل به قانون است، تصریح کرد: در نظامات اداری هر چه بر معنویت در کنار کارآمدی تاکید شود شاهد کاهش فساد اداری خواهیم بود. نظام اداری سالم و کارآمد می‌تواند اثرگذار برای مردم باشد؛ نظام اداری عادلانه امری مهم است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۱۷۰۰ میلیارد ریال انواع اقلام مکشوفه قاچاق در هشتمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نیمه دوم آذرماه در سراسر کشور خبر داد.

رییس سازمان آتش نشانی سنندج در گفت وگو پرسون:

فروشگاه لوازم خانگی در سنندج طعمه حریق شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از مهار آتش سوزی در فروشگاه لوازم خانگی در بازار این شهر خبر داد.