حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

روزی که در شبکه های اجتماعی با «ارسلان» آشنا شدم و تحت تاثیر جملات محبت آمیزش قرار گرفتم، هیچ گاه فکر نمی کردم همین آشنایی، رسوایی عجیبی به بار آورد و من نه تنها آبرویم را از دست می دهم بلکه زندگی ام هم متلاشی خواهد شد چرا که ...
یک کارشناس فرهنگ و رسانه با بیان اینکه رفتار خشونت آمیز نماینده مجلس به عنوان الگو و منتخبی از جامعه با یک سرباز راهنمایی و رانندگی هیچ توجیهی ندارد، درباره ابعاد رسانه‌ای و اجتماعی این موضوع توضیحاتی را ارائه کرد.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان از فوت یک کارگر ساختمانی 35 ساله و مجروحیت همکار 26 ساله وی حین کار در ارتفاع در کارخانه سیمان شهرستان "داراب" خبر داد.
سرهنگ جلیلیان در گفتگو با پرسون خبر داد:

دستگیری سارق مسلح به سلاح کمری باردا

سرهنگ جلیلیان، گفت: سارق مسلح به سلاح کمری باردا با 8 فشنگ جنگی وارد طلافروشی شده و اقدام به شلیک گلوله نموده؛ که عمل نکرد. در نهایت این سارق توسط تیم های عملیاتی کلانتری، دستگیر گردید.
دختر بچه هنوز به خانه برنگشته است؛

زینب دختر ۳ ساله کجاست؟

زینب دختر بچه ۳ ساله در شهر هشتبندی گم شده است.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت خبرداد؛

مامور قلابی بازار تهران دستگیر شد

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری یک مامور قلابی در محدوده بازار ، گفت: متهم به 20 فقره کلاهبرداری معترف شد.
رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی مطرح کرد؛

زورگیران مسافرکش نما اعتراف کردند

رئیس کلانتری 135 آزادی از دستگیری 3 زورگیر مسافرکش نما، خبر داد و گفت:سارقان به 20 فقره زورگیری تحت پوشش مسافرکشی اعتراف کردند.
کارشناسان با اشاره به عملکرد نادرست رسانه‌ها در مواجهه با کودک آسیب‌دیده‌ای مانند رضا فیوجی، باور دارند که تلویزیون، مسیر درستی را انتخاب نکرده است.