حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

پرش مرگ از ارتفاع 58 متری؛

داغ پلاسکو پس از گذشت چهار سال تازه شد

در روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پلاسکو اتفاقی رخ داد که مجددا داغ این حادثه فراموش نشدنی را تازه کرد. محمد بزرگی، چترباز مطرح کشور که قصد داشت با حرکتی نمادین یاد آتش نشانان شهید را زنده نگه دارد، در عین ناباوری خود نیز دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب مطرح کرد؛

خرابی یک دستگاه پژو عامل ترافیک بزرگراه مدرس

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از خرابی و توقف یک دستگاه پژو در اتوبان مدرس و ایجاد ترافیک در این بزرگراه خبر داد.
رییس قوه قضاییه در سمنان:

باید به دنبال نظام اداری عادلانه باشیم

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: عدالت خواست مردم و مسئولان نظام است و همه بخش های نظام باید خود را برای اجرای آن موظف بدانند.
از جمله صنایع آلاینده ای که در استان اصفهان فعال است و به واسطه سال ها فعالیت سهم بسیار زیادی در آلوده کردن محیط زیست این استان داشته است، باید به کارخانه ذوب آهن اشاره کرد؛ کارخانه ای نامدار و قدیمی که مدیرانش ترجیح می دهند با پرداخت سالانه عوارض آلایندگی، خود را از قصوری که در این حوزه مرتکب می شوند، تبرئه کنند.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه سایت های همسریابی و صیغه یابی بستری برای کلاهبرداری های یک میلیارد تومانی از مراجعه کنندگان است ، گفت : تا کنون ، هیچ گونه مجوز قانونی مبنی بر فعالیت این سایت ها و کانال ها صادر نشده است .
آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه:

دستگاه قضایی، خود را موظف به دفاع از حقوق زنان می‌داند

رئیس قوه قضاییه گفت: ما خود را در دستگاه قضایی موظف به دفاع از حقوق زنان می‌دانیم؛ اقداماتی از جنس تهیه لایحه تامین امنیت و ارتقای کرامت بانوان در سال گذشته با همین رویکرد تهیه و به دولت ارسال شد.
سرهنگ سلیمان آبادی خبرداد؛

کشف 128 قبضه سلاح شکاری قاچاق

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف 128 قبضه سلاح شکاری قاچاق خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: مردم می‌بینند که هوا ناسالم است و می‌دانند تولیدات شرکت‌های خودرویی مطابقتی با استانداردهای روز ندارد و آلودگی پتروشیمی و نفت کوره استاندارد نیست، لذا انتظار دارند که دستگاه‌ها به وظایف حاکمیتی خود عمل کنند.