حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس دادگستری میاندوآب با اشاره به اینکه میاندوآب در بحث سازش پرونده‌های قتل رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده است،گفت: با تلاش‌های شورای حل اختلاف شهرستان دوازدهمین پرونده قتل در شهرستان میاندوآب منجر به سازش شد و با گذشت اولیای دم قاتل از چوبه‌دار نجات یافت .
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بنابراین اگر کسانی رمز ارز یا بیت کوین را به عنوان مهریه خود قرار داد در زمان دریافت نباید هیچ توقعی از حاکمیت یا دادگاه‌های خانواده داشته باشند، زیرا این اتفاق ...
فرمانده انتظامی کردستان در گفت وگو با پرسون:

قاچاقچیان عتیقه در دام پلیس/ 17 شی تاریخی کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به کشف 17 شی تاریخی و قدیمی از دست قاچاقچیان، بیان داشت: اخباری مبنی بر فعالیت و عبور و مرور مشکوک برخی از افراد در محوطه های تاریخی شهرستان قروه به ماموران پلیس امنیت رسید.

مرد افغان که به کمک دوستانش نیمه شب به خانه زنان تنها رفته و آنها مورد آزار و اذیت قرار می داد، در نهایت بعد از سومین تجاوز و زور گیری در حیاط خانه یک زن دستگیر شد.

دادستان بافت گفت: طی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه بافت عامل شعارنویسی و تحرکات ضد امنیتی و هتک حرمت به مسئولان و مفاخر کشور و استان دستگیر شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شب گذشته توطئه ربایش یک فروند هواپیما فوکر ۱۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر که پنجشنبه شب با پرواز شماره ۳۳۴  از فرودگاه اهواز به سمت مشهد مقدس به پرواز در آمده بود، با هوشیاری پاسداران یگان امنیت پرواز سپاه و با فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه اصفهان و دستگیری عامل آن  خنثی شد.
فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام باند قاچاق موادمخدر و کشف یک تن موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

رییس مرکز تشخیص ‌و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا درباره احتمال کلاهبرداری از شهروندان و به خصوص کاربران فضای مجازی در پوشش حراج‌های آخرسال، اجناس دست دوم، نوروز و ... هشدار داد.

مرد قصاب که به اتهام قتل زن جوان در پارکینگ دریاچه چیتگر بازداشت شده بود، سکوتش را شکست و به جنایت اعتراف کرد.

با توجه به  اینکه تعداد قابل توجهی از وکلای دادگستری ظرف یکسال گذشته به این بیماری مبتلا و بعضا به رحمت خدا رفته اند و با توجه به حجم آمد و رفت های افراد در محاکم ،اخیرا تقاضایی مبنی بر در اولویت گذاشتن وکلا برای واکسن کرونا از سوی رئیس کانون وکلای مرکز منتشر شده که به موازات این خبر،برخی دوستان رسانه ای آنچنان به این موضوع واکنش نشان داده اند که گویی وکلای دادگستری اجنبی و بیگانه هستند!!

رییس کل دادگستری فارس گفت: یکی از مدیران دولتی در شهرستان گراش در جنوب این استان با تشکیل پرونده و حکم قضایی بازداشت شد.