نیروهای هلال احمر در ابتدای شهرها مستقر هستند

رئیس سازمان امداد و نجات از استقرار ۵۰ هزار نفر از نیروهای جوانان هلال احمر در ابتدای شهرها خبر داد.
تصویر نیروهای هلال احمر در ابتدای شهرها مستقر هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، صادق محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ با بیان اینکه عمده حوادث رانندگی ناشی از خطای انسانی است، گفت: متأسفانه ایران جزو ۳۰ کشور اول در حوادث جاده‌ای است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه امسال سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی و پلیس در طرح نوروزی فعال خواهد بود، اظهار کرد: در همین راستا هزار و ۴۷۰ پایگاه ثابت و موقت به همراه ۷۰۰ کمپ برای اطلاع‌رسانی به مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ هزار نفر از نیروهای جوانان و داوطلبان هلال احمر در ابتدای شهرها و به خصوص ۳۰ کیلومتری شهرها مستقر هستند، اظهار کرد: سازمان امداد و نجات نیز تمامی تجهیزات و امکانات خود را به روز کرده و تلاش دارد تا در حداقل زمان ممکن در محل تصادفات و حوادث حاضر شود.

محمودی در ادامه افزایش ۳۰ درصدی توان هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ گفت: امداد رسانی در تصادفات بخشی از وظایف سازمان امداد و نجات بوده و امدادگران ما در دیگر حوادث نظیر حوادث جوی، طبیعی و … نیز حضور داشته و برای ایام نوروز در آماده باش قرار دارند.

منبع: مهر

467483