حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

کلاهبردار در کمین پلیس آگاهی پایتخت؛

متهمی که با عنوان مامور کلاهبرداری می کرد، دستگیرشد

شخصی که با عنوان مامور، اقدام به کلاهبرداری می کرد و با خوراندن آبمیوه مسموم، شاکیان را بیهوش نموده و در پایان اسناد، مدارک و اموال آنان را می ربود دستگیرشد.
در حالی که واکسیناسیون گسترده کرونا در کشور به طور رسمی آغاز نشده است، خبرهایی از خرید و فروش واکسن در بازار سیاه آن هم با قیمت‌هایی بسیار بالا و نجومی به گوش می‌رسد.

معاون وزیر کشور:

حوادث سراوان کشته نداشت

ذوالفقاری با اشاره به حادثه سراوان گفت: تنش‌هایی در مقابل فرمانداری سراوان رخ داده بود که این حادثه کشته‌ای نداشت و تنها چند نفر زخمی شدند که متاسفانه در فضای مجازی به آن دامن زده بودند.
اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ منتشر شد.
با گذشت 15 سال از ناپدید شدن صاحب یک آجرپز خانه، پسر او در حالی به اتهام قتل پدر بازداشت شده که مدعی است جنایت از سوی مادرش رخ داده و علیه او توطئه کرده‌اند.
پرونده ویژه پرسون؛ مرز واقعیت و خرافه جادو (بخش پنجم)

رمالی شغل محسوب نمی شود / ضعف قانون در مسدودسازی صفحات مجازی فالگیرها

یک کارشناس حقوقی گفت: کسانی که توسط فالگیر مورد کلاهبرداری قرار گرفتند، در صورتی که ادله و شاهد داشته باشند می‌توانند شکایت کنند و صرف ادعا کافی نیست.
در یک عملیات موفق نیروی انتظامی استان ایلام رخ داد:

دستگیری قاتل ماموران انتظامی ایست بازرسی دره شهر

به گزارش خبرنگار پرسون دقایقی قبل قاتل دو تن از نیروهای نیروی انتظامی ایست بازرسی گاومیشان شهرستان دره شهر توسط نیروی انتظامی استان ایلام دستگیر شد.

خانمی که با بیهوش کردن افراد کهنسال از منزل آنها سرقت می کرد، در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان اراک دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خبر داد:

۹۶۲ عملیات کشف و ضبط مواد مخدر در همدان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از ۹۶۲ عملیات کشف و ضبط مواد مخدر امسال در همدان خبر داد و گفت : در این عملیات ها بیش از ۵ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان خبر داد؛

کشف بیش از ۳۰۰ مورد خودزنی با ادعای نزاع

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در 10 ماهه سال جاری 325 مورد خودزنی (234مرد و 91 زن) که با ادعای نزاع و با هدف دریافت دیه و خسارت انجام شده بود، در مراکز پزشکی قانونی کشف و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از وقوع حادثه آتش سوزی در یک شیرخوارگاه در خیابان ولیعصر خبر داد.

نگاه کسب‌وکاری صرف از وکالت در برخی مراجع تصمیم‌گیر، در کنار دفاع و مواجهه نادرست برخی همکاران در کانون‌های وکلا که به جای روشنگری صرفا به انجام اقدامات جنجال‌آفرین یا تمسک به استدلال‌هایی مانند نامناسب‌بودن وضعیت اشتغال وکلای موجود، عملا همان نگاه کسب‌وکار‌محور به حوزه وکالت را تأیید کردند! به‌عنوان دو لبه قیچی در حال صدمه‌زدن به نهاد وکالت در کشور است.