حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

دستگیری ۱۲۳ نفر از اراذل و اوباش

سردار القاصی مهر گفت: : اجرای طرح رعد در راستای مطالبه مردم و پیشگیری از جرائم در سطح استان ایلام و با حضور در رده‌های پلیس پیشگیری به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ حسنوند در گفتگو با پرسون خبر داد؛

دستگیری باند ۳ نفره سرقت تحت پوشش مامور آب

سرهنگ حسنوند گفت: باند ۳ نفره ای که تحت پوشش مامور آب از یک تبعه افغانی اقدام به سرقت می کردند، توسط ماموران کلانتری خلیج دستگیر شدند.
مرد بدهکار بعد از قتل خانم دکتر داروساز، جسد او را مومیایی کرد و داخل چمدان گذاشت. مقتول مقیم کانادا بود و ناپدید شدن او باعث شک فرزندانش شد.

سازمان اورژانس استان لرستان گفت: تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و تریلی در محور اراک- بروجرد ۱۵ مصدوم و ۴ کشته برجای گذاشت.

رئیس سازمان زندان ها با اشاره به فعالیت های دشمن برای جذب افراد و یارگیری برای ضدانقلاب به ویژه در استان های مرزی عنوان کرد: غفلت و کوتاهی ما عملاً دشمن را در عملیات یارگیری موفق خواهد کرد و چه بسا توجه ما به زندانی و خانواده او دشمن را ناکام می گذارد.

رئیس زندان مرکزی شهرستان خوی در آذربایحان غربی خبر داد:

رهایی یک زندانی محکوم به قصاص نفس

رئیس زندان مرکزی خوی گفت: یک زندانی جوان محکوم به قصاص نفس با پیگیری و تلاش رئیس مددکاران و کمیته اخذ رضایت زندان شهرستان خوی، باکسب رضایت از اولیای دم، از اعدام رهایی یافت.
مهربانی خواننده معروف و سخاوت طرفدارانش و البته بخشش خانواده متوفی زندگی جدیدی را به وحید هدیه داده است. در ادامه به گفت‌وگو با این مخترعِ نجات‌یافته از اعدام پرداخته‌ایم.

سردار علیرضا لطفی گفت: در مجموع ۹۳/۷ جرایم جنابی کشف شد. ۴۰ درصد آدم ربائی، ۱۹ درصد تجاوز، ۷۵ درصد حریق عمدی و اسید، ۲۵ درصد سرقت و ۱۵ درصد در زمینه فقدان با کاهش روبرو هستیم.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و انهدام دو باند بزرگ در زمینه دارو و کشف بیش از ۳۰۰ هزار قلم انواع داروهای غیر مجاز مربوط به کرونا، دیابت، سقط جنین، بیماری های نادر و ... خبر داد.