حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ریزش معدن خاک نسوز نیلچیان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.
یادداشت وارده؛

جریان 25 ساله یک پرونده

در نشست اخیر سخنگوی محترم قوه قضائیه سؤالی از سوی یکی از خبرنگاران درخصوص یک پرونده با سابقه 25ساله در محاکم مطرح شد که موضوع آن نیاز به بررسی و تشریح دارد. چراکه رأی این پرونده سال‌هاست که صادر و قطعی شده اما با وجود انجام همه تشریفات و تکالیف قانونی و گذشت بیش از 25 سال از تشکیل پرونده و 12 سال از تشکیل پرونده اجرائی هنوز این رأی به مرحله اجرای کامل نرسیده و در یک وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از جان باختن ۲ نوجوان در روستای پیچ بن الموت شرقی بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.

سرهنگ جلیلیان مطرح کرد؛ طبق آخرین نظر سنجی که انجام شد، پلیس محبوب ترین نهاد و ارگان بود و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از برترین دستگاه های خدمات رسان می باشد.
محمد قاسمی دادستان قروین درحاشیه بازدید از روند اجرای تعهدات شهرداری قزوین برای ساماندهی سایت پسماند محمدآباد گفت: وظیفه شهرداری در حوزه مدیریت پسماند فقط با جمع‌آوری و دپوی زباله در سایت پسماند محمدآباد رفع نمی‌شود و از آنجایی که بازیافت زباله و پسماند یک چرخه و فرآیند گسترده است، شهرداری قزوین باید این فرآیند را فعال و چرخه تفکیک و پردازش پسماند را تا مرحله بازیافت و بی‌خطرسازی زباله دنبال کند.
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال گفت: سانحه ریزش صخره در قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال در محلی رخ داده که هنوز به بهره‌برداری نرسیده و اکیپ‌های عملیاتی در آن مشغول فعالیت هستند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن هشدار در خصوص فعالیت در بازار رمز ارزها گفت: فعالیت در بازار رمز ارزها عملیات پیچیده و کاملا تخصصی است و بیم آن می‌رود که دارایی‌های شهروندان در معرض مخاطرات قرار گیرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از وقوع یک تصادف در شهر اهواز و جان باختن دو نفر در این تصادف خبر داد.