حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

پرونده‌ای در خصوص سوءجریان در نحوه انعقاد قرارداد واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) کرج در بازرسی کل استان تشکیل شد و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق عامه مورد بررسی عاجل قرار گرفت.
زنی به محض دیدن چهره خفاش شب فردیس او را شناخت و تاکید کرد شخصی که قصد داشت او را بدزدد و آزار و اذیت کند، همین مرد است؛ که توسط پلیس دستگیر شد‌.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از درگیری تن به تن پلیس و موبایل قاپان در باغ فیض و مصدومیت مأمور پلیس خبر داد.

رئیس پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان داروهای تقلبی و غیرمجاز توسط پلیس فتا طی عملیات پانجیا ۱۴(مبارزه با فروش آنلاین داروهای تقلبی و غیرمجاز) خبر داد.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه بازنشر اکاذیب و تخریب کاندیداها جرم است به شهروندان توصیه کرد: هر مطلب و لینکی را فوروارد نکنند.

باوندپور در گفت‌و‌گو با پرسون؛/ بخش دوم

مشکلات معیشتی عامل تشدید قاچاق مواد مخدر است

یک پژوهشگر حقوق کیفری و جرم شناسی بیان کرد: جامعه با اقتصاد نا‌به‌سامان، آموزش و فرهنگ‌سازی غلط و عدم ارائه امکانات تفریحی و ورزشی، افراد را به ارتکاب به جرم از جمله قاچاق مواد مخدر ترغیب می‌کند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف یک پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی خبر داد و گفت: متهم اقرار کرد با راه اندازی یک سایت خرید و فروش ارز و یک درگاه جعلی بانکی از بیش از ۱۴ نفر از شهروندان با ارزش ریالی حدود پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
باوندپور در گفت‌و‌گو با پرسون؛ / بخش اول

ایران رکورد‌دار کشف مواد مخدر در دنیا است

یک پژوهشگر حقوق کیفری و جرم شناسی گفت: افزایش نظارت‌های امنیتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر از طریق پایگاه‌های گشت و بازرسی و گزارش‌های مردمی که در برخی موارد جنبه دشمنی با یک شخص و یا گروه را دارند، باعث افزایش کشف مواد مخدر در سال 99 شد.
دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی اظهارنظر برخی کاندیداها درباره گفته‌های دادستان تهران مبنی بر اینکه «در صورت عبور نامزدها از خطوط قرمز نظام، وفق موازین قانونی قاطعانه و بدون در نظر گرفتن موقعیت و جایگاه، با آنها برخورد خواهد شد» اطلاعیه‌ای صادر کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: ماموران پلیس اعضای باند هفت نفره سارقان خشن در پایتخت که علاوه بر "تهران" در استان‌های "فارس" و "خوزستان" مرتکب جرایم مشابه شده‌ بودند را دستگیر کردند.