حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

در پی غرق شدن یک کشتی باربری در ساحل شهر بمبئی هند و در بحبوحه وقوع طوفان شدید موسوم به "تائوکتا"، ۷۷ نفر همچنان مفقود هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید و جانباختن سه نفر خبر داد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت که وزیر بهداشت باید هرچه سریع‌تر به موضوع برخورد با یک خانم خبرنگار در هنگام تهیه گزارش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسیدگی کرده و با متخلفان برخورد کنند.
به ماجرا به گونه دیگری نگاه کنیم. اگر مرد 47 ساله می‌توانست اوقات خود را در مکان‌های عمومی سپری کند و کمتر در خانه باشد آیا اصطکاک به حدی می‌رسید که کشته شود؟ اگر پدر می‌توانست اوقات خود را با همکاران قدیمی سر کند و او هم کمتر در خانه باشد چنین نقشۀ هولناکی می‌کشید؟
در طرح اقتدار صورت گرفت؛

دستگیری باند اراذل و اوباش خانوادگی

سردار رحیمی از دستگیری باند اراذل و اوباش خانوادگی خبر داد و بیان داشت: این باند اقدام به توهین، فحاشی و اختلال در نظم و امنیت کرده و دستگیر شدند.
معاون اجتماعی پلیس استان همدان:

درگیری با اسلحه شکاری

معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: صبح امروز در خیابان پاسداران همدان یک مغازه دار با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
رییس قوه قضاییه از رسانه ملی خواست که با توجه به اعلام داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری، اخبار جلسات کاری که با حضور او تشکیل می شود، پخش نشود تا در استفاده داوطلبان از رسانه ملی تبعیضی روی ندهد.
قتل گرچه جرم و گناهی بزرگ است، اما ارتکاب آن از سوی نزدیک‌ترین افراد به مراتب تکان‌دهنده‌تر و غیرقابل باورتر است، در پی قتل یک کارگردان سینما به دست پدر و مادرش، یک روانشناس‌ به بررسی چرایی و علل روانشناختی این قبیل حوادث پرداخته است.