حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

برای آنکه شخصی در دادگاه‌های ویژه اقتصادی محاکمه شود و مجازات‌های نوعا شدید و سخت آن دادگاه‌ها در مورد وی اعمال شود، نیاز به احراز سوءنیت درباره او وجود دارد. حال‌آنکه اشخاصی که در تصمیمات و اقدامات خود نفع شخصی تحصیل‌نکرده‌اند، فاقد این نوع سوءنیت به نظر می‌رسند و به‌جای سپردن این اشخاص به دادگاه‌های ویژه، بهتر آن است که سایر مکانیسم‌های پاسخگویی تقویت شوند.
یادداشت/ فرزند کشی، این رفتار ناپسند همواره و در هر عصری، مداومت و تداوم چشمگیری داشته است!
دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت فردی خبر داد که در پوشش مسافرکش اقدام به آزار جنسی بانوان در این شهرستان می‌کرد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ٢٠ ساختمان مسکونی در آتش سوزی روستای زشک شاندیز گرفتار حریق شد.
در چند روز اخیر افکارعمومی در بهت جنایتی سهمگین فرو رفته است که با دیدن تصاویر آنها چیزی جز ضعف و ناتوانی از وجود قاتلین دریافت نمی‌کنی. به راستی چگونه ممکن است کسی بتواند اعضا خانواده خود را بکشد، تکه تکه کند و به سطل زباله بیندازد ، جنایتی غیرقابل باور که از جانب نزدیک‌ترین افراد بابک برایش اتفاق افتاده است .
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فرونشست کف یک منزل و فرو رفتن یک خاور در آن خبر داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبر داد که با توجه به دستگیری مدیران مختلف صرافی " کریپتولند " به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور؛ مالباختگان این صرافی می‌توانند مدارک و ادعای خود را در خصوص میزان سرمایه از دست رفته ؛ به سایت گرداب ارائه کنند.
طرح رعد و اقتدار پلیس های تخصصی پایتخت با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار گردید.
گفتنی است ۸۲۷ نفر سارق، مجرم، خفت گیر دستگیر شدند.

ساراپیرانه
انتهای پیام/
راز زوج قاتل سریالی که تاکنون سه عضو خانواده شان را به شکل فجیعی به قتل رسانده‌اند پس از ارتکاب سومین قتل فاش شد. بابک خرمدین سینماگر ایرانی و آرزو خرمدین خواهرش با فریبرز دامادشان سه قربانی نقشه‌های قتل والدین خود هستند. این زوج قاتل تاکنون، به قتل پسر، دختر و دامادشان به نام (فریبرز) اعتراف کردند. سال ۹۰ فریبرز (دامادشان) را کشتند و مثله کردند. سال ۹۷ آرزو (دخترشان) را کشتند و مثله کردند. سال ۱۴۰۰ بابک (پسرشان) را کشتند و مثله کردند.