واژگونی اتوبوس در محور دامغان_سمنان/ ۲۹ نفر مصدوم شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان_ سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۹ نفر مصدوم شدند.
تصویر واژگونی اتوبوس در محور دامغان_سمنان/ ۲۹ نفر مصدوم شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا باغبان ضمن بیان اینکه حوالی ساعت چهار صبح جمعه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان به سمنان به پایگاه هلال امداد و نجات هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه در مقابل نیروگاه شهید باکری به وقوع پیوست و بلافاصله نجات گران پایگاه امداد و نجات آهوان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه فوتی گزارش داده نشده است، افزود: این حادثه ۲۹ مصدوم داشت که اقدامات اولیه بر روی آن‌ها صورت گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه رسیدگی به مصدومان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد، ابراز. داشت: ۲۷ نفر توسط اورژانس و دو نفر توسط هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باغبان اضافه کرد: علت بروز این حادثه نیز بایست توسط پلیس راه اعلام شود اما باید گفت عمده‌ترین دلیل اصلی واژگونی خودروها در محورهای استان خستگی و خواب آلودگی، عدم داشتن هوشیاری، تمرکز حین رانندگی و نداشتن استراحت کافی است لذا با همین رعایت نکات ساده می‌توان از جلوی بسیاری پیشامد های تلخ را گرفت.

باغبان افزود: این اتوبوس از قوچان عازم تهران بود که ۱۲ کیلومتری سمنان دچار حادثه شد، مصدومان همگی به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافتند و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

488146