حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.
گلوله هایی که ضربان قلب استاد را به کام سکوت ابدی کشاند، محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران را به تحمل سومین سال حبس وا می‌دارد.
پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: صبح امروز/ یکشنبه/ معاون امور عمرانی امامزاده صالح(ع) تهران در پی تیراندازی افراد ناشناس مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان شهدای تجریش به دلیل شدت جراحات وارده، جان باخت.
معاون اجتماعی انتظامی استان همدان:

دستگیری تیرانداز خیابان "کرمانشاه"


معاون اجتماعی انتظامی استان همدان با اشاره به تیراندازی در خیابان کرمانشاه گفت: متهم بعد از تیراندازی از محل متواری شد، اما با اشراف اطلاعاتی پلیس استان دستگیر شد.
رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران از برخورد و ورود گاردریل به اتاقک و بدنه پژو تاکسی خبر داد.
دادگستری استان البرز در خصوص پرونده فساد در برق منطقه‌ای البرز، اعلام کرد: در این پرونده ۱۲ نفر بازداشت شده‌اند که سه نفر از آنها پرسنل شرکت در البرز و تهران بوده‌اند و هر یک از این سه کارمند حدود پنج میلیارد تومان و واسطه‌ها نیز مبلغی از ۳۰۰ میلیون تا ۷۰۰ میلیون تومان اخذ کرده‌اند که تعداد اشخاص حقیقی و حقوقی شوه دهنده به ۴۰ مورد می‌رسد.
گزارش پرسون از دستگیری سارقان غرب تهران؛

سرقت مسلحانه به بهانه انتقام جویی

باندی که از شهرستان به تهران آمده بودند و اقدام به سرقت مسلحانه با قصد و نیت انتقام جویی کرده بودند، توسط پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت و ۲۱ متهم دیگر پرونده در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
با سرعت عمل بالای ماموران نیروی انتظامی؛

ناکامی سارقان مسلح در اصفهان

سرقت مسلحانه با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی در اصفهان ناکام ماند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان؛

بی‌احتیاطی رانندگان 10 مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از مصدومیت 10 نفر بر اثر دو حادثه رانندگی در محورهای استان زنجان خبر داد.