حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

در محور انار به مهریز اتفاق افتاد؛

1 فوتی و 3 مصدوم در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور انار - مهریز ، و فوت یک نفر و 3 مصدوم خبر داد.
بعد از ظهر امروز و در پی اعلام خبر حادثه سقوط دو کارگر تبعه کشور افغانستان در عمق چاهی در شهر انارستان توسط افراد محلی، بلافاصله تیم امداد و نجات خانه هلال شهر انارستان متشکل از ۷ نفر نجاتگر و امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.
شب گذشته یکی از نیروهای محیط زیست پارک ملی قمشلو اصفهان حین گشت‌زنی در حوالی روستای جهادآباد (چاله‌سیاه) متوجه یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین شد که در حال پروژکتورکشی برای شکار آهو بودند.
مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان:

تراکتور جان پسر بچه‌ سه ساله را در کبودرآهنگ گرفت


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: پسر بچه سه ساله ساکن در یکی از روستاهای بخش «شیرین سو» شهرستان کبودرآهنگ براثر برخورد با تراکتور، جان خود را از دست داد.
بابک خرمدین. نامی آشنا به واسطه شخصیتی ملی و تاثیرگذار در تاریخ ایران. حال بابک خرمدین کارگردان ایرانی هم نام شخصیت تاریخی، سلاخی شده است. آن هم نه به دست بیگانه بلکه با خونسری به دست والدینش.
رئیس کلانتری شهر زیبا در گفتگو با پرسون؛

دستگیری سارقان دوچرخه

سرهنگ احمدی مطرح کرد: با پی جویی های انتظامی و رصدهای دوربین های مدار بسته ساختمان های مالباختگان، همکاران انتظامی موفق به دستگیری ۳ نفر شدند که ۲ نفر سارق اصلی و یک نفر از آنها مالخر می باشد.
سرهنگ حمیدوند مطرح کرد: محدوده کلانتری ۱۴۷ گلبرگ سارقان که از یک کلینیک چشم پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی را به سرقت برده بودند؛ در این راستا دو نفر سارق توسط ماموران کلانتری دستگیر شدند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ظهر امروز و پس از شرکت در نشست اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی، به بازار تهران رفت و با کسبه بازار گفتگو کرد.
با دستگیری اعضای سابقه دار باند کلاهبرداری‌های سریالی در مشهد، مرکز زیرزمینی جعل حرفه‌ای اسناد و مدارک با تیغ جراحی و دستگاه‌های پیشرفته لو رفت.
رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی رفسنجان از غرق شدن دو جوان رفسنجانی در استخر آب کشاورزی در روستای احمدآباد هرندی خبر داد.
دزدان مسلح نقاب به‌صورت می‌زدند و به سبک فیلم‌های هالیوودی به خانه‌ها حمله می‌کردند تا دست به سرقت بزنند. اعضای این گروه مخوف در یکی از سرقت‌های خود مرد صاحبخانه را تا حد مرگ کتک زدند و تا پیش از دستگیری تصور می‌کردند که او به قتل رسیده است.