حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق محتویات خودرو محله کهریزک پس از تیر اندازی پلیس خبر داد.
رئیس قوه قضائیه صبح امروز در نشست شورای عالی قوه قضائیه، دستوراتی را به مسؤولان قضایی، دادستان‌ها و بازپرس‌های سراسر کشور برای نحوه مواجهه با زندانیان و متهمان با توجه به در پیش بودن اعیاد مذهبی و تعطیلات نوروزی صادر کرد.

« برنده شده‌اید» ترفند کلاهبرداران اینترنتی است، به خصوص وقتی شما را پای دستگاه خودپرداز کشانده یا با دریافت شماره کارت بانکی و کد فعالسازی در یک لحظه، حساب بانکی‌تان را خالی می‌کنند؛ موضوعی که پلیس فتا بارها در مورد آنها هشدار داده است.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام‌کرد: ثبت شکایت از کسب و کارهای متخلف، فقط در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی و واریز وجه از طریق کارت به کارت، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
برای نجات زن همراه با 2 فرزندش؛

مرد فداکار جاسکی دل به دریا زد!

چند روز پس از جان‌باختن مرد فداکار جاسکی که برای نجات زنی همراه با ۲ فرزندش به دریا زده بود، دختر ۷ساله مرد فداکار هنوز در شوک مرگ پدرش به سر می‌برد و این حادثه تلخ را باور ندارد. این در حالی است که حالا جزئیات بیشتری از فداکاری این مرد منتشر شده است.
فرمانده انتظامی قرچک از شناسایی و دستگیری فرد متهم به قتل یک پسر نوجوان ۱۷ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شده است.
بعد از اما و اگرهایی که در رابطه با تعیین تکلیف بیش از ۲۵۰ تن سرم تاریخ گذشته در گمرک وجود داشت، در نهایت سازمان اموال تملیکی نسبت به انهدام این محموله دارویی اقدام کرده است.
روابط عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص شایعات مطرح شده در مورد ابطال حکم شهردار تهران در دیوان عدالت اداری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۲۵ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده و دستگیری یک متهم در این زمینه خبر داد.
در ساعت 19:45 شب گذشته در مسیر 45متری زرند بعد از خیابان یخچال یک دستگاه سواری پژو پارس به علت عدم توجه به جلو با 5 وسیله دیگر برخورد کرده و موجب خسارت فراوان می شود.
یکی از هنرمندان مطرح در کشور با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد اشخاصی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار و فروش غیرمجاز مجموعه های هنری متعلق به وی کرده و موجب وارد شدن خسارات مادی و معنوی فراوانی به وی شده اند.