حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گفت: از سوی مرجع قضایی با انتشاردهندگان شایعات برخورد خواهد شد و هرگونه اعلام نظر درخصوص محتویات پرونده با رعایت قانون، از سوی سخنگوی دستگاه قضایی بعد از تکمیل تحقیقات انجام خواهد شد.
برای این که مطمئن شویم پیامک ارسالی می تواند تهدیدی برای توقیف خودروها باشد یا نه؟ به سراغ سرهنگ دهنوی رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی رفتیم. سرهنگ دهنوی همان ابتدای کار به ما اطمینان داد که خودروهایی که کمتر از 3 میلیون تومان جریمه معوقه دارند به دلیل پرداخت نکردن جریمه توقیف نخواهند شد.
سرنوشت ماهور کوچولو، پسر خردسالی که توسط ۲زن ربوده شده همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بازپرس پرونده برای حل این معما دستور انتشار تصویر متهم اصلی پرونده را صادر کرده است.
معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور از راه اندازی کمپین های دروغین در فضای مجازی با جعل عنوان " جشنواره نیکو کاری "خبر داد و گفت : افراد سود جو از این طریق مترصد کلاهبرداری از شهروندان هستند .

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در دستگاه قضا حدود ۹ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم که این موضوع را به نمایندگان مجلس نیز منعکس کرده‌ایم و انتظار ما این است که نسبت به اجرای این حکم قانونی اعمال شود.

مرد افغان پس از سوء قصد ناکام به جان همسرش، دختر ایرانی را ربود تا او را به عقد خود آورد که از سوی خانواده دختر دستگیر شد.

شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی تحت عنوان رمال و دعانویس برخورد کرده‌اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی وجه به حساب وی انتقال داده‌اند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آنها نبوده است.
مرد شرور که در جریان یک درگیری پسر جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود پس از ۸ ماه زندگی مخفیانه با تلاش کارآگاهان جنایی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.
دادستان تهران اعلام کرد: در اجرای منویات ریاست قوه قضائیه در سه ماه اخیر با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای تهران 25 نفر از محکومان قصاص با جلب رضایت اولیاء دم از دار مجازات رهایی یافتند و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.