حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های خانواده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: ۲۰ درصد از زوجین متقاضی طلاق پس از دریافت خدمات مشاوره خانواده در دادگاه‌ها صلح کردند.
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: بیشتر مصدومانی که در چهارشنبه آخر سال به بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی انتقال داده می‌ شوند دچار آسیب چشم و قطع عضو هستند که با تمهیدات لازم به بیمارستان‌ های تخصصی منتقل می‌ شوند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از انهدام باند جعل تست کرونا در شهرستان خوی با عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: دختر ۲۰ ساله‌ای که به دلیل مشکلات شخصی اقدام به قتل دوست پسر ۳۲ ساله‌اش با سیانورکرده بود، توسط کارآگاهان اداره جرائم جنایی دستگیر و روانه زندان شد.
رئیس پلیس جمهوری ترکیه با اذعان به توانمندی‌های پلیسی جمهوری اسلامی ایران، گفت: مایلیم ضمن انتقال دانش و تجربیات پلیسی خودمان، از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌بدیل پلیس جمهوری اسلامی ایران بهره ببریم.
۱۰روز پیش از چهارشنبه سوری، حوادث مربوط به این شب آغاز شده و خبرهای رسیده از نقاط مختلف از مصدومیت چندین نفر بر اثر انفجار مواد محترقه حکایت دارد که مهم‌ترین آن نابینا شدن دختری ۹ساله در تبریز است.
دو مامور حفاظت فیزیکی شاغل در بیمارستان قائم(عج) مشهد در حین خدمت و انجام وظیفه توسط همراهان بیمار بوسیله چاقو مضروب شدند.
پس از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل شهید رنجبر در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم قصاص برای متهم این پرونده یک ماه پس از وقوع جنایت خبر داد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از وقوع تصادف سه وسیله ای در شرق به غرب بزرگراه شهید همت_ جوانمردان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان از شهادت سرگرد «پوریا نظری» یکی از ماموران جان برکف پلیس کرمانشاه در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.