افزایش ساعات خدمات پلیس راهور تا ساعت ۱۸

معاون پلیس راهور تهران گفت: پلیس راهور تهران بزرگ نیز در مرکز خدمات ترافیکی خود ساعات ارائه خدمات را افزایش داده است.
تصویر افزایش ساعات خدمات پلیس راهور تا ساعت ۱۸

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه زنده شهر امن گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در آستانه عید نوروز نوید ویژه‌ای برای شهروندان در خصوص روز‌های پایانی سال دارد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه شهروندان در این مدت درگیر کار‌های اداری و شخصی خود در انتهای سال هستند، پلیس راهور تهران بزرگ نیز در مرکز خدمات ترافیکی خود ساعات ارائه خدمات را افزایش داده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: به همین منظور در مراکز خدمات ترافیکی شهر تهران در بخش‌های اجراییات و ستاد ترخیص، همکاران بنده از شنبه تا چهارشنبه از صبح تا ساعت ۱۸ به صورت پیوسته به مراجعین خدمات ارائه می‌دهند.

سرهنگ کشیر گفت: همکاران بنده همچنین در روز پنج شنبه نیز تا راس ساعت ۱۵ مشغول ارائه خدمات در این مراکز هستند. شهروندان برای مراجعه به این مراکز مدیریت زمان داشته باشند، زیرا نوبت‌دهی به صورت الکترونیکی است.

سرهنگ کشیر گفت: در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی بـه ده میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به مالک خودرو اعلام کند و چنانچه ظرف مهلت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد منـدرج در ماده (۵) این قانون اقدام ننمایـد، راهنمایی و رانندگی مکلف بـه توقیـف خـودرو است. در صورت اعتراض، واحد مزبور موظف است درخصوص این موارد ظرف یک هفته تعیین تکلیف کند. پلیس راهور تهران بزرگ با توجه به مراجعه شهروندان، ساعات فعالیت مراکز خدمات ترافیکی خود را در شهر تهران افزایش داد.

منبع: شفقنا

612562