دستگیری شرور قمه‌کش در جنوب تهران

شروری که بارها با تهدید قمه اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بود، بازداشت شد.

تصویر دستگیری شرور قمه‌کش در جنوب تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، درپی دریافت خبری مبنی قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار تهران با قمه در یکی از محله‌های تهران رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت و ماموران با حضور در محل متوجه شدند که فرد شرور با تهدید قمه موجب رعب و وحشت شهروندان شده و تا قبل از حضور ماموران از محل متواری شده است.

با کسب این اطلاعات رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و تحقیقات پلیسی نشان از این داشت متهم به دفعات مختلف با استفاده از سلاح سرد قدرتنمایی کرده و قبل از رسیدن پلیس به سرعت محل را ترک کرده است. در ادامه مخفیگاه این فرد از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت.

با شناسایی مخفیگاه و پاتوق‌های این فرد، رفت و آمد متهم زیرنظر گرفته شد و سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد در منزلی در محدوده سه راه آذری تهران دستگیر و به مقر انتظامی انتظامی منتقل شد. ماموران همچنین مخفیگاه متهم را نیز مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن دو قبضه نیمچه قمه، پنج قبضه چاقو، یک اسپری اشک آور و یک رشته دستبند از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

متهم نیز پس از انتقال به مقر انتظامی به جرم خود با هدف ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

693291