سقوط مرگبار نوعروس در یکی از برج‌های غرب پایتخت

دختر جوان چند روز مانده به مراسم عروسی اش، از برج محل زندگی‌اش به طرز مشکوکی سقوط کرد.
تصویر سقوط مرگبار نوعروس در یکی از برج‌های غرب پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، ساعت ۱۱ صبح یکشنبه گذشته سقوط مرگبار دختر جوانی در یکی از برج‌های غرب پایتخت به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد. با گزارش این خبر، تحقیقات به دستور بازپرسی جنایی آغاز شده و با حضور تیم جنایی در محل، آنها با جسد دختر ۳۵ ساله مقابل برج مواجه شدند.

مدیر برج در تحقیقات اولیه هویت دختر جوان را شناسایی کرد و گفت: چند روز قبل وی و همسرش برای اجاره یکی از واحدهای برج به اینجا آمدند و آن را اجاره کردند. آنطور که از صحبت‌هایشان متوجه شدم یک هفته دیگر مراسم عروسی‌شان بود و قرار بود جهیزیه بیاورند. امروز با صدای مهیبی به خیابان آمدیم و با جسد دختر جوان مواجه شدیم.

همسر این دختر جوان که فقط ۷ روز تا برگزاری مراسم عروسی‌اش مانده بود وقتی خبر سقوط مرگبار او را شنید در حالی که شوکه بود خود را بلافاصله به محل رساند و در تحقیقات گفت: قرار بود هفته آینده جشن ازدواج بگیریم البته با هم بر سر برخی مسائل اختلاف داشتیم؛ به عنوان مثال اختلاف بر سر اینکه کدام تالار عروسی را اجاره کنیم یا برای عکس و فیلم به کدام آتلیه برویم. حتی در مورد چیدمان وسایل داخل خانه هم باهم مشکل داشتیم. بر سر آرایشگاه و لباس عروس هم خواسته‌های او با دارایی من همخوانی نداشت. به مادرش زنگ زدم و از او خواستم با دخترش صحبت کند. من به خاطر او خودم را کلی بدهکار کرده بودم اما خواسته‌های همسرم تمامی نداشت. می‌خواست همه مراسم به بهترین نحو برگزار شود. به همین دلیل از مادرش کمک خواستم. زمان حادثه هم من اینجا نبودم.

مادر نوعروس نیز در تحقیقات گفت: روزی که دخترم فوت کرد دامادم از من خواسته بود تا با او صحبت کنم. به همراه یکی از دوستانش به خانه دخترم رفتم و از او خواستم کمی منطقی‌تر برخورد کند. دخترم هم قبول کرد که توقعاتش را کم کند. اما وقتی آنجا را ترک کردیم نیم‌ساعت بعد خبر دادند دخترم از برج به پایین افتاده است.

این در حالی است که دوربین‌های برج نیز نشان می‌دهد که در زمان حادثه کسی خانه نبوده و شوهرش نیم ساعت بعد از سقوط به آنجا رسیده است. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با مرگ مشکوک تازه عروس ادامه دارد.

منبع: مشرق

683133