قاسمی:

قوه قضاییه بازوی توانمند سلامت اجتماعی و برقراری امنیت است

معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه، این دستگاه را بازوی توانمند تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه برشمرد.
تصویر قوه قضاییه بازوی توانمند سلامت اجتماعی و برقراری امنیت است

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی قاسمی سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش در پیامی این هفته را به مجموعه دستگاه قضائی و قضات کشور تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: اِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ اِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ

و اگر در میان آنها داوری کنی با عدالت داوری کن که خدا عادلان را دوست دارد. (آیه ۴۲ سوره مائده)

با سلام و تحیات؛

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران و همراهان صدیق ایشان را محضر مسؤولین محترم و قضات ارجمند و فرهیخته دستگاه قضائی و کارمند شریف و خدوم آن قوه محترم که حقاً و انصافاً بازوی توانمند تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار می‌آیند؛ صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و این فرصت مبارک را برای یاد کردن و سپاسگزاری از تلاشگران عرصه عدل و داد و تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه مغتنم می‌دانیم.

اینجانب به نمایندگی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، از خداوند متعال توفیق روزافزون برای یکایک عزیزان و خادمین در این منصب حساس و خطیر را خواستارم و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه خدمتگزاران در این عرصه مهم آرزومندم.

منبع: مهر

693237