شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: حجم قابل توجهی از تبلیغات پاکسازی شده و در بسیاری از نقاط حتی اثرات باقیمانده تبلیغات حتی به صفر رسیده است. البته کماکان نیز در نقاطی که اثراتی باقیمانده، لکه گیری و پاکسازی در حال انجام است.
شهردار منطقه 11 تهران گفت: با هدف حفظ بناهای ارزشمند قدیمی و زیبا سازی منظر شهری، مرمت سردر و دالان داخلی گاراژ رحیمی در خیابان ایروانی با قدمت دوران پهلوی که دارای نمای تاریخی واجد ارزش است؛ آغاز شد.
فرمانده پیشین قرارگاه خاتم گفت: من خیلی به دیدگاه احزاب کاری ندارم، چون رسما اعلام کرده بودم ما فراجناحی هستیم و خودمان را خیلی وصل به جناح خاصی نمی‌دانیم.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران خبر داد:

خرید و فروش رای در انتخابات شوراها

احمد نادری، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای تهران از وصول گزارش‌هایی از خرید و فروش رای در انتخابات شوراهای شهر تهران خبر داد و تاکید کرد در صورت اثبات تخلف، آرای مربوطه باطل می شود.
خیزش ملت ایران برای خلق حماسه ۱۴۰۰؛

خود را به عنوان حماسه سازترین ملت ها به ثبت برسانیم

دقایقی قبل درهای حوزه های انتخابیه در سراسر کشور به روی رای دهندگان گشوده شد تا ملت ایران با خلق حماسه ای دیگر مهر تائید بر انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به عنوان سندی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بزنند.
شهردار تهران گفت: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مواردی است که در این دوره توسط شهرداری تهران انجام شده است و بخش عمده‌ای از منابع حمل‌ و نقل عمومی در دولت تدبیر و امید تآمین شد و در غیر این صورت به نتیجه نمی‌رسد.
نامزد شورای اسلامی شهر تهران؛

نهادها و دستگاه های اجرایی پای کار بیایند

کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای حل معضلات کودکان کار، تمام دستگاه ها پای کار بیایند؛ این مشکل تنها به شهرداری مربوط نیست.
مسابقه انتخاب زیباترین باغچه خانگی در قلب طهران:

عشق به طبیعت از خانه‌ها آغاز می‌شود

شهردار منطقه 12 از برگزاری مسابقه انتخاب زیباترین باغچه خانگی در این منطقه خبر داد و تأکید کرد: عشق به طبیعت و محیط زیست از خانه‌های ما آغاز می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تعداد ۹ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۷ نفر واجد شرایط رای دادن در استان تهران و از این تعداد واجد شرایط، ۱۹۰ هزار و ۹۷۹ نفر رای اولی در استان تهران است.

قرار بود تا یک ساعت دیگر در «پارک شوش» ابتدای خیابان «ری» جشنی بزرگ برای همه اهالی محله شوش برپا شود؛ اما آن‌قدر زود رسیده بودیم که نه از برگزارکنندگان جشن خبری بود، نه از مهمان‌های دعوت‌شده. البته پارک خالی نبود تعدادی از مهمان‌های همیشگی، بی‌خانمان‌ها و معتادها آمده بودند و ما شاهد این تعارض بودم؛ با ما همراه باشید.

بارها شنیده‌ایم که در کشور ما «همه‌ چیز سیاسی شده است»؛ از حجاب و پوشش گرفته تا سبک زندگی و حتی فوتبال! این حجم متراکم از معلول‌های سیاسی برای بسیاری از مردم که در حافظه‌شان «سیاست پدر و مادر ندارد» و «این و آن فرقی با یکدیگر ندارند» موجب «سیاست‌زدگی» شده است.
کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: امیدواریم با ادامه اقداماتی که در شوراهای گذشته به شکل مثبت رخ داده به سمت مدیریت هوشمند شهری برویم.

عضو لیست‌جمهور گفت: برنامه‌ای منطقی، قابل اجرا و دقیق برای مردم تهران انتخاب کرده‌ایم که امیدوارم بتوانیم مجری خواسته‌های آنها در شورای شهر تهران باشیم.

امیرعلی 6 ساله در یکی از بوستان‌های جنوب تهران به دلیل برق گرفتگی جان باخت. آتش نشانی تهران می‌گوید ما مسوول نظارت بر ایمنی پارک‌ها نیستم و شورای شهری‌ها هم معتقدند، شهرداری اقدامات لازم جهت افزایش ایمنی بوستان‌ها را انجام نداده است.