شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با پرسون؛

تسلط شهرداران و مدیران شهری ناکارآمد بر مناصب مربوط به حوزه مدیریت شهری

متقی فر گفت: شهر تهران در این سال‌ها، علی الخصوص در چهار سال گذشته، بواسطه تسلط شهرداران و سایر مدیران شهری ناکارآمد بر مناصب مربوط به حوزه مدیریت شهری، حال و روز خوبی را سپری نکرده است.
ویژه‌برنامه‌های روز دختر و دهه کرامت در محلات کم‌برخوردار منطقه 12:

جشنواره‌های شاد و مردمی در بوستان‌های شوش و هرندی

پس از احداث بوستان زندگی در محله هرندی و حصارکشی بوستان شوش، شهردار منطقه 12 از برگزاری جشنواره‌های شاد و مردمی و حضور خانواده‌ها در این بوستان‌ها خبر داد.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با تشریح این موضوع که تمامی زیرساخت‌های فنی برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ماه سالجاری فراهم است؛ گفت: در این دوره از انتخابات در ۲۴ مرکز استان و ۳۳ شهر کشور انتخابات الکترونیکی در حوزه شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.
دبیرخانه ستاد مرکزی ائتلاف بزرگ «طهران قوی، شورای مردمی» طی اطلاعیه‌ای، اسامی ۲۱ نامزد نهایی مورد حمایت خود در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را منتشر کرد.
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه این شورا دخالتی در داوطلبی دختر سردار شهید سلیمانی نداشته است، گفت: نرجس سلیمانی به شکل مستقل برای نامزدی شورای شهر تهران تصمیم گرفته بود و ما نه از تصمیم او اطلاع داشتیم و نه درخواستی کرده بودیم.
حضور نرجس سلیمانی به عنوان کاندیدای شورای شهر تهران به دلیل این که هیچ‌گونه کارنامه از فعالیت‌های وی در دسترس نیست و همچنین نگران برخی در رابطه با لطمه به نام سردار سلیمانی باعث انتقادات بسیاری و دعوت به انصراف وی گشته است.
چند روزی است که از آزاد شدن تبلیغات برای نامزدهای ششمین دوره از کاندیداهای شورای شهر قوچان می‌گذرد و این کاندیداها برای هرچه بهتر معرفی کردن خود به شهروندان در سطح بازارهای این شهرستان ستادهایی را تشکیل داده‌اند و از شب گذشته در حال افتتاح ستادهای مرکزی خود هستند.
ستاد مدیران متخصص شهر تهران از آحاد مردم دعوت می‌کند تا در انتخابات شرکت و در تعیین آینده خود تاثیرگذار باشند و با انتخاب شایسته خود به جریان‌های تازه نفس و مردمی رای دهند.
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران خبر داد:

ترمیم بیش از ۱۰۰ نقاشی دیواری در سال جاری

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی تهران از تمرکز این بخش بر مرمت و بازسازی آثار شهری خبر داد و گفت: در بخش دیوارنگاری امسال ۱۰۰ اثر مد نظر است و در هر فصل ۲۵ اثر مرمت خواهند شد که بخشی از آن شروع شده است.
بر اساس تصمیم نهایی هیات عالی جبهه جهادگران ایران اسلامی فرآیند ارزیابی صلاحیت‌ها و شاخص‌های مورد نظر این جبهه، لیست نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد طی مراسمی رونمایی شد.
استاندار تهران از افزایش تعداد شعب اخذ رای در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: برای انجام فرایند اخذ رای بیماران قرنطینه‌ای، تعداد شعب سیار را افزایش دادیم. حدود ۴۲۵ صندوق سیار در استان تهران و ۳۰۶ صندوق سیار در کلانشهر تهران راه‌اندازی شده است.