جلسه زاکانی با وزرا برای تامین اعتبار واگن‌های مترو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: صبح امروز جلسه‌ای با حضور شهردار تهران، تعدادی از وزرا و مدیرعامل بانک شهر برای تعیین تکلیف سهم دولت جهت تامین واگن‌های مترو برگزار شد.
تصویر جلسه زاکانی با وزرا برای تامین اعتبار واگن‌های مترو

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران در حاشیه یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها، اظهار کرد: امروز از شهردار تهران با محوریت روز شوراها دعوت کردیم که در کنار آن در خصوص حمل و نقل و اعتبارات و اقدامات صورت گرفته در این حوزه گزارشی از سوی آقای زاکانی ارائه خواهد شد.

وی افزود: اصل بحث امروز همین گزارش است و مابقی نیز به ارائه گزارشات حسابرسی اختصاص خواهد یافت، پس از اتمام گزارشات از جلسات آتی سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

چمران با بیان اینکه تاکسیرانی همواره غیرفعال بودن تاکسی ها را دنبال می‌کرده است، یادآور شد: تاکسی ها به ویژه در ساعات اوج ترافیک باید فعال باشند و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی تاکید کرد: ساعت هفت صبح امروز جلسه ای برای مترو برگزار شده که امیدواریم به نتیجه برسد و ارقام پرداخت شود؛ این جلسه با حضور شهردار، تعدادی از وزرا و مدیرعامل بانک شهر برگزار شده و ما چشم انتظار پرداخت این مبلغ هستیم تا چینی‌ها ساخت را آغاز کنند.

به گزارش شهر مهدی چمران همچنین در صحن شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ممکن است عده ای افراد ناباب سوء استفاده کرده باشند، اظهار کرد: در مواردی عده ای به نام دیگران آسیب زدند اما عمومیت ندارد و شوراها با خلوص برای خدمت به میدان آمده و تلاش می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما باید بیش از هر نهادی حرمت شورا را حفظ کنیم و در بین مردم باشیم و مشکلات آنها را شنیده و برای رفع آن گام برداریم؛ ما سوگند یاد کردیم که در این مسیر وقت و انرژی خود را صرف کنیم تا در پایان کار خجالت زده مردم نباشیم.

وی ضمن تذکر به مسئولین، یادآور شد: شوراها نباید دست کم گرفته شده و فراموش شوند، چراکه مردم در شرایط سخت و تنگناها می توانند از کمک شوراها در رفع مشکلات برخودار شوند.

چمران با تقدیر از کارگران شهرداری تهران به مناسبت روز کارگر، تصریح کرد: امیدواریم کارگران در شرایطی زندگی کنند که حداقل زندگی شرافتمندانه را تجربه کرده و تحت فشار نباشند.

منبع: خبرگزاری شهر

482988