شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

علیرضا زاکانی با بیان اینکه از مجلس استعفا داده گفت: هفته آینده درباره استعفایم از مجلس تصمیم‌گیری می‌شود.
حناچی در پایان دوره پنجم مدیریت شهری تهران گزارش تحویل و تحول شهرداری در ۴۸ ماه فعالیت مدیریت شهری را تشریح و به اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف پرداخته است.
سوال نجفی از زاکانی؛

نگاه ویژه شما به بانوان چیست؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران از زاکانی پرسید: در دوره چهارم شهری ۲۲ نفر از بانوان به عنوان مشاور در کنار شهرداران بودند، نظر شما درباره حضور بانوان چیست؟

سرپرست جدید شهرداری:

امیدورام امانت‌دار خوبی باشم

سرپرست جدید شهرداری به اعضای شورای شهر گفت امیدوارم در این مدت کم فعالیتم امانت‌دار خوبی باشم.
منتخب شهرداری تهران بیان کرد شهر تهران نیاز به تحول دارد و با کمک مردم می‌توانیم این تحولات را ایجاد کنیم و می‌توانیم از نامزدهای دیگر برای کمک به شهرداری استفاده کنیم.
رئیس شورای شهر ششم از انتخاب علیرضا جاوید به عنوان سرپرست شهرداری خبر داد.
مدیرکل سابق دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری تهران بیان کرد شهر تهران به یک مدیر احتیاج دارد که دارای علم و سیاست باشد وی افزود زاکانی مدیری مدبر، شجاع،جهادگر و فساد ستیز است.
پیروز حناچی (شهردار) و مهدی چمران (رئیس شورای اسلامی شهر تهران) در مراسم نمادین برافراشته شدن پرچم عزای امام حسین (ع) در نوزدهمین نمایشگاه عطر سیب واقع در میدان امام حسین (ع) حضور یافتند.
«پرسون» از صدای منتشر شده چمران، می گوید؛

تهران؛ بدون شهردار نمی ماند، دلواپس نباشید!

شهردار تهران چه کسی می شود؟ پستی مهم که نگاه های زیادی را به دنبال خود دارد. شورای شهر تهران هنوز نیامده، باید خودش را برای بسیاری از کش و قوس ها وکنش و واکنش ها آماده کند! بحث بر سر شهردار شدن است. آن هم شهردار تهران بزرگ!
اگر مهم‌ترین و اولیه‌ترین وظیفه شورای شهر را انتخاب شهردار بنامیم سخنی گزاف نگفته‌ایم. قانون نیز بر این مهم تأکید دارد؛ ماده ۸۰ قانون شوراها می‌گوید که شورای شهر مکلف است بلافاصله پس از تشکیل نسبت به انتخاب فردی ذی‌صلاح برای تصدی سمت شهردار اقدام کند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: با وجود اینکه همه جا صحبت از دوری از افراد مبتلا به کرونا بود اما پرسنل و مدیریت بهشت زهرا با روحیه جهادی کار خود را انجام دادند و این بحران را به خوبی مدیریت کردند.
همزمانی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست‌جمهوری و حساس بودن انتخابات ریاست‌جمهوری و نتیجه آن عملا موضوع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به حاشیه رانده است. مهم بودن انتخابات ریاست‌جمهوری اما نتیجه انتخابات شهر و روستاها را به حاشیه و سکوت برده است.
کرونای دلتا در حال جولان در شهر است و هروز افراد بیشتری را مبتلا می‌کند منتخبین شورای ششم فعالیت خود را آغاز کردند و می‌گویند برای مهار کرونا برنامه و تمهیدات ویژه‌ای دارند.