شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه باید هر سال هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می‌شد افزود: یا دولت این اتوبوس‌ها را تخصیص نداده یا شهرداری بودجه نداشته است.
شهردار منطقه ۸ در جریان پویش "سه شنبه های بدون خودرو" این هفته در ناحیه یک منطقه ۸، رکاب زد و بر روند اجرای پروژه های توسعه محلی این ناحیه نظارت کرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸ اعلام کرد:

برگزاری مراسم عزاداری در فضای روباز

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸، به منظور میزبانی از عزاداران حسینی ویژه‌ برنامه‌های ماه محرم در منطقه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت حفظ سلامت شهروندان برگزار خواهد کرد.
شهردار سابق تهران بیان کرد بعد از شهرداری برای تدریس به دانشگاه باز می‌گردد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری برای آماده کردن شهر یرای محرم و عزاداری تقدیر کرد.
استاندار تهران گفت: هر تجمعی در محرم باید براساس رعایت دستورالعمل‌ها باشد، برای عزاداری نیز از سوی کمیته اجتماعی انتظامی امنیتی دستورالعملی تدوین شده و از هیئت‌های مذهبی می‌خواهیم ضمن عزاداری شاهد شیوع بیماری کرونا در سطح کشور نباشیم.
در یک نظام حکومتی و حکــمرانی مطلوب برای اداره نهادهای مختلف معیارها و ضوابطی تعیین می‌شود که یا براساس تجارب و عملکرد گذشته و یا با عنایت به مقتضیات روز این ملاک‌ها حاکم خواهد شد.
رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از واکسیناسیون 80 درصد کارکنان مترو خبر داد.
اعضای شورای ششم صبح دیروز علیرضا زاکانی را به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند وی وعده‌های زیادی داده است که اگر فقط دو تا از آنها عملی شود پایتخت یک‌ بار برای همیشه از «ملک‌بازی» و «ترافیک» نجات پیدا می‌کند.
مدیرعامل فاوای شهرداری تهران با بیان این‌که استفاده از فناوری‌های دیجیتال و تحول‌آفرین، شرط لازم حرکت به سمت شهر هوشمند است، تاکید کرد: استراتژی ما در تهران هوشمند، به‌کارگیری به‌روزترین فناوری‌ها برای بالابردن کیفیت زیست شهروندان و مدیریت بهتر شهر است.