شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

حواشی و حوادث روز چهارشنبه گذشته در شورای شهر نشان می‌دهد این پرسش را به وجود می‌آورد که چه کسی شهردار تهران است. دلیل این امر می‌تواند غفلت در عدم شفافیت بررسی صلاحیت کاندیداها باشد.
شرکت گاز استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گاز در شهرری برای فردا (شنبه، ۱۶مرداد) از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۶ خبر قطع خواهد شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از مطالبات پلیس راهور از شورای شهر ششم گفت و خواست مدیریت شهری ترتیبی دهد تا روانسازی ترافیک به جای حضور فیزیکی پلیس با اصلاحات هندسی انجام شود.
رئیس شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار تهران گفت: برای انتخاب شهردار مطالعات و کارهای خود را کرده‌ایم و در جلسه قانونی بعدی این کار انجام خواهد شد. باید این موضوع رای‌گیری و تصویب شود.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا ساعاتی دیگر محور هراز مجددا بازگشایی و برای تردد مردم آماده می‌شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران:

مسدودیت مسیرهای منتهی به مجلس

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز انسداد محورهای منتهی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
علیرضا زاکانی با کسب آرای منتخبین شورای ششم تهران به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب شد.
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در فضای باز و فضای بسته با سقف بالای ۶ متر با تهویه مناسب و با تأیید کارشناسان مربوط، بلامانع است.
در پی برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور سیزدهم در مجلس شورای اسلامی به دلیل اهمیت ویژه حضور مقامات مختلف کشوری و بین‌المللی تمهیدات ترافیکی از سوی پلیس راهور صورت گرفته که رییس پلیس راهور ناجا به تشریح آن پرداخته است .
از فردا 14 مرداد فعالیت رسمی شورای ششمی‌ها آغاز می‌شود. عصر امروز شهردار از میان 6 گزینه نهایی انتخاب می‌شود معیار انتخاب ارزیابی برنامه‌ها و انطباق گزینه‌ها با شاخص‌ها است.