شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

استاندار تهران اعلام کرد: بدلیل شدت آلودگی هوا فعالیت ادارات، مدارس و دانشگاه ها در روز چهارشنبه چهارم خردادماه تعطیل شد.
مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه شاخص آلودگی تهران به شدت در حال افزایش است، گفت: در ساعاتی از روز میزان ذرات معلق ۴۳۴ و در ساعاتی غلظت به بالاتر از هزار و ۵۰۰ میکروگرم بر متر مکعب هم رکورد زد.
پرسون از اقدام عجیب سازمان زیباسازی شهرداری تهران گزارش ‌می دهد؛

حرکت تکراری و پر اشتباه / تبلیغاتی که ضد تبلیغ شد

زیباسازی شهرداری تهران مسئولیت های مختلفی را برعهده دارد، یکی از این مسئولیت ها اطلاع رسانی برنامه های مدیریت شهری در بیلبورد های سطح شهر است که این روزها با حاشیه هایی همراه شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در نشست با مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری پایتخت در ترویج زبان و ادب فارسی، از تبلیغات شهری و المان‌های محیطی به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت ترویج فرهنگ نام برد.
در دنیای امروز، بسیاری از مباحث نظری و موضوعات اجرایی و عملیاتی علوم و فنون مختلف در سامانه‌ها انعکاس می‌یابد. سامانه‌ها با امکان حفظ و نگهداری حجم عظیم اطلاعات در مجموعه مقیاسها( جهانی، ملی و محلی...) برای همه گروه‌ها(حکمرانی،مدیریت شهری، تشکل‌ها حرفه‌ای و مردمی و غیره) موضوع مطالعات نظری و نحوه اجرا، نظارت و پایش را کاملاً متحول و دگرگون نموده‌اند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی، آبگرفتگی معابر و برخورد صاعقه و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج تا ۳ متر در دریای خزر خبر داد.
در هفته میراث فرهنگی؛

بازدید از برج میلاد رایگان شد

همزمان با آغاز هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها بازدید از برج میلاد به مدت ۴ روز رایگان است.

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا کلیه مدارس استان تهران در تمام مقاطع در روز چهار شنبه تعطیل است.
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: اگر شاخص آلودگی هوا بالا باشد ادارات در روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت تعطیل خواهند شد.
ساعتی پس از آنکه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات تهران در روز سه شنبه(فردا) به علت افزایش گرد و غبار خبر داد، خبرگزاری فارس اعلام کرد که تهران روز سه شنبه تعطیل است.
سازمان آگهی های پرسون