موبایل قاپ حرفه ای در شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک موبایل قاپ حرفه ای و سابقه دار در محدوده قلعه نو درحین سرقت دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

تصویر موبایل قاپ حرفه ای در شهرری دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، قاسم طرهانی روز شنبه درتشریح این خبر اظهارداشت: در پی افزایش سرقت موبایل قاپی در هفته های اخیر در محله قلعه نو رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند افزایش یافت.

وی افزود: در پی گشت زنی های هدفمند درساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، در بیست و ششم مرداد ماه ۱۴۰۳ ماموران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: اقدامات پلیسی در نهایت نتیجه داد و ماموران موفق شدند متهم را در هنگام سرقت تلفن همراه یک شهروند در حالی که قصد داشت با سرعت متواری شود در یک تعقیب و گریز کوتاه دستگیر کنند.

طرهانی تصریح کرد: در بررسی اولیه ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه به همراه ۲ قبضه سلاح سرد (چاقو) از وی کشف و به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به جرم خود اعتراف و به بیش از ۱۰ فقره سرقت در محدوده شهرستان ری اذعان کرد و با پرونده راهی دادسرا شد.

منبع: ایرنا

741178